کد خبر : 2006809 | 15 اسفند 1402 ساعت 17:14 | 9K بازدید | 9 دیدگاه

نادال: در مراسم خداحافظی فدرر احساساتی شدم

رافائل نادال اسپانیایی، قهرمان 22 گرنداسلم و شماره یک پیشین جهان از واکنش احساسی خود به پایان دوران حرفه‌ای راجر فدرر سوئیسی صحبت کرد.

نادال: در مراسم خداحافظی فدرر احساساتی شدم

به گزارش "ورزش سه" به نقل از تسنیم، رافائل نادال برای نخستین‌بار درباره احساساتی شدنش در مراسم خداحافظی راجر فدرر گفت: من هیجان‌زده بودم، زیرا بخش مهمی از زندگی حرفه‌ای من با او گذشت. من و راجر لحظه‌های مهمی را در دوران حرفه‌ای تنیس خود زمانی که برابر هم بازی می‌کردیم به اشتراک گذاشتیم. وقتی راجر تنیس را ترک کرد، احساساتی شدم. او ظریف‌ترین بازیکنی است که تا به حال دیده‌ام. همان‌طور که قبلاً گفتم، بخشی از زندگی من با فدرر گذشت اما این فکر هرگز مرا وادار نکرد تا به بازنشستگی فکر کنم.

برنده 22 دوره گرنداسلم افزود: چیزی که مرا در موقعیتی قرار می‌دهد که به دوران بازنشستگی نزدیک شوم، بدن من بیش از هر چیز دیگری است، زیرا ذهن من از نظر اشتیاق به کاری که انجام می‌دهم، سالم است. مهم‌ترین چیز برای من این است که کم و بیش سلامت بمانم. اگر این اتفاق رخ دهد، می‌توانیم تحلیل کنیم که من در چه جایگاهی هستم. حداقل باید زمان بیشتری را در مسابقات صرف کنم با بازیکنان حرفه‌ای تمرین کنم و حتی اگر بازی‌های رسمی زیادی انجام نمی‌دهم، بازی‌های تمرینی داشته باشم.

فدرر در سپتامبر 2022 پس از شرکت در لیورکاپ 2022 در لندن از تنیس کناره‌گیری کرد. راجر بازی خداحافظی خود را در دوبل با نادال انجام داد.

دیدگاه‌ها