کد خبر : 2006811 | 15 اسفند 1402 ساعت 17:24 | 23.4K بازدید | 87 دیدگاه

خیبر خرم‌آباد 2 چادرملو 1؛

لیگ یک / پیروزی خیبر در بزرگ‌ترین بازی فصل

شاگردان رضا مهاجری با شکست چادرملو در خرم‌آباد با یک بازی کمتر صدر جدول را از نماینده اردکان گرفتند.

لیگ یک / پیروزی خیبر در بزرگ‌ترین بازی فصل

به گزارش "ورزش‌سه"، مصاف خیبر خرم‌آباد و چادرملو از ساعت 15 در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ دسته اول در ورزشگاه تختی خرم‌آباد با حضور تقریبا 10 هزار نفری هواداران لرتبار و شور و حرارت خاصی که به فضای بازی بخشیده بودند، آغاز شد.

ویدئو: 326508

با وجود اینکه خیبر در خانه و با حمایت هوادارانش بازی می‌کرد، این شاگردان سعید اخباری بودند که در دقیقه 11 نیمه اول روی ارسال کرنر و ضربه سر علی طاهران که کمی بعد از تیرک اول و محوطه شش قدم زده شد، به گل رسیدند. در ادامه رضا دهقان در یک موقعیت عالی ضربه خوبی به توپ زد که به تیر دروازه خیبر برخورد کرد تا دروازه سبز و سفیدپوشان خرم آبادی برای بار دوم دروازه‌اش باز نشود. 

با این حال خیبر که از اهمیت این بازی مطلع بود تلاش برای گلزنی را آغاز کرد و در بهترین دقیقه ممکن به گل رسید. آنها روی یک ارسال از سمت چپ خط دفاعی چادرملو موفق به ثبت گل اول مسابقه با ضربه سینا خادم‌پور شدند که در دهانه دروازه خالی توپ به او رسید و با یک بغل پای ساده گل مساوی را در دقیقه 2+45 وارد دروازه حجت صدقی کرد.

1998128

این پایان کار نبود و شاگردان رضا مهاجری با شروع نیمه دوم به حملات خود ادامه دادند و این‌بار در دقیقه 62 روی شوت تماشایی، سرکش و مهارنشدنی دغاغله به گل دوم دست پیدا کردند.

پس از این گل حملات شاگردان اخباری برای جبران گل بیشتر شد، اما این تلاش فضای مناسبی هم برای ضدحملات در اختیار تیم میزبان قرار داده بود تا در 30 دقیقه پایانی با وجود کیفیت بد تصاویر ارسالی از استان لرستان شاهد یک بازی تماشایی از سوی دو تیم باشیم. دیداری که در پایان با پیروزی خیبر تمام شد.

1998115
1998117

با این پیروزی شاگردان مهاجری که امیدوارند پس از چند سال تلاش عبدی مالک باشگاه این تیم را به لیگ برتر برسانند، 49 امتیازی شدند و جای چادر ملوی 48 امتیازی را در صدر جدول گرفتند.

وضعیت وقتی برای خیبر بهتر هم می‌شود که بدانیم آنها یک بازی عقب افتاده مقابل داماش گیلان دارند که روز 15 فروردین ماه سال آینده برگزار می‌شود.

البته که همچنان رقابت برای رسیدن به لیگ برتر میان چند تیم در بالای جدول ادامه دارد، اما این مسابقه اگر بزرگ‌ترین مصاف فصل نبود، بی‌شک یکی از مهم‌ترین و تعیین‌کننده ترین رقابت‌های این فصل لیگ دسته اول بود.

دیدگاه‌ها