کد خبر : 2006826 | 15 اسفند 1402 ساعت 18:35 | 38.4K بازدید | 58 دیدگاه

ایمان سلیمی باید سه کارت زرد می‌گرفت

سپاهان معترض داوری بازی استقلال! (عکس)

مدیررسانه‌ای سپاهان با انتشار یک پست اینستاگرامی به داوری بازی با استقلال اعتراض کرد.

سپاهان معترض داوری بازی استقلال! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان در هفته هجدهم لیگ برتر در یک دیدار حساس برابر استقلال قرار گرفت اما در شرایطی که طلایی‌پوشان انگیزه بالایی برای پیروزی در این مسابقه و کم کردن اختلاف خود با آبی‌ها در جدول رده‌بندی داشتند، با یک گل شکست خوردند.

این دیدار که قضاوت آن بر عهده پیام حیدری بود، با صحنه‌های مشکوک همراه شد که اعتراض دو باشگاه را به دنبال داشت و هواداران دو تیم نیز با انتشار صحنه‌های مشکوک به انتقاد از قضاوت پیام حیدری پرداختند.

پس از پخش برنامه فوتبال برتر و کارشناسی داوری دیدار استقلال و سپاهان در این برنامه، مسعود سعیدی، مدیررسانه‌ای تیم سپاهان، با انتشار یک پست در صفحه شخصی خود در اینستاگرام بار دیگر به تصمیمات داور در این مسابقه انتقاد کرد.

1998147

سعیدی که اعتقاد دارد در صورت قضاوت درست داور ممکن بود نتیجه بازی طور دیگری رقم بخورد، تصویری از خطای ایمان سلیمی بر روی فرشاد احمدزاده را با کارشناسی یدالله جهانبازی منتشر کرده تا نسبت به عدم جریمه این بازیکن با کارت قرمز اعتراض کند.

او نوشته است: برای ثبت در تاریخ... اگر ایمان سلیمی، بازیکن استقلال، در بازی سپاهان دو کارت زرد از سه کارتی که طبق نظر کارشناسان مستحق آن بود دریافت می‌کرد، ممکن بود نتیجه بازی چیز دیگری باشد.

دیدگاه‌ها