کد خبر : 2006844 | 15 اسفند 1402 ساعت 20:01 | 59.5K بازدید | 36 دیدگاه

قدم‌های استوار شماره 21:

استقلال برای خودش دردسر ساخت! (عکس)

پیشنهاد استقلال به فرشید باقری شرایط روحی این بازیکن را در این مسابقه متفاوت کرد.

استقلال برای خودش دردسر ساخت! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، فرشید باقری در بازی با استقلال انگیزه‌های خاصی داشت و در این مسابقه سر‌سخت‌تر از کل فصل به میدان رفت و بازی فیزیکی و جنگندگی او حتی باعث مصدومیت جلال‌الدین ماشاریپوف در ابتدای مسابقه شد.

باقری در فصل نقل و انتقالات مورد توجه جواد نکونام و استقلال قرار گرفت و همین موضوع باعث شد تا باقری با انگیزه بیشتری برای اثبات توانایی‌های خود مقابل یاران سابقش بازی کند.

استقلال با توجه به جدایی سعید مهری و جذب نشدن مهره‌های مورد نظر نکونام، فرشید باقری را تحت نظر قرار داد. در این مسابقه باقری و منتظر محمد در دو نقش متفاوت در ترکیب مس رفسنجان ظاهر شدند و جلال‌الدین علی محمدی با میل هجومی بیشتر پشت مهاجمان و وینگرهای این تیم قرار گرفت، باقری در این مسابقه با پرس کردن عرض زمین شعاع حرکتی آزادانه‌ای برای پرس و تحت فشار قرار دادن هافبک‌های استقلال در اختیارش قرار گرفته بود و جلوتر از او منتظر محمد علاوه بر کارهای دفاعی آزادانه‌تر به خط حمله اضافه می‌شد.

1998179

فرشید باقری در این مسابقه تمایل بیشتری به سمت چپ زمین استقلال داشت و با پاس‌های خوبی که برای سعید واسعی ارسال کرد زمینه‌ساز گل اول این تیم مقابل استقلال بود و دقایقی بعد از گل بار دیگر هم او را صاحب موقعیت کرد اما موقعیت از دست رفت، استفاده صحیح محرم نویدکیا از مهره‌هایی که در اختیار داشت و شارژ روحی بازیکنانی که مقابل استقلال انگیزه بالایی داشتند یکی از دلایل برتری مس مقابل استقلال در این مسابقه بود.

باقری در این مسابقه به‌طور غیر مستقیم روی گل‌ اول مس رفسنجان تاثیرگذار بود و یکی از بهترین عملکردهای فصل خود را مقابل استقلال به نمایش گذاشت.

دیدگاه‌ها