کد خبر : 2006852 | 15 اسفند 1402 ساعت 20:28 | 19.2K بازدید | 15 دیدگاه

حمایت محمدی از نویدکیا: مشکل را حل کنید

سرمربی مس کرمان معتقد است شرکت ملی مس باید مشکلات باشگاه‌های ورزشی خود را برطرف کند.

حمایت محمدی از نویدکیا: مشکل را حل کنید

به گزارش "ورزش سه"، محرم نویدکیا شب گذشته به مشکلات مالی مس رفسنجان اشاره کرد و تاکید داشت که باید مطالبات شاگردانش هرچه زودتر پرداخت شود تا بتوانند شرایط بهتری برای دیدار پیش رو برابر تراکتور پیدا کنند و حالا سرمربی مس کرمان نیز اظهارات همتای خود در مس رفسنجان را تایید کرد.

اکبر محمدی پس از دیدار حساس امروز مس کرمان مقابل فجر سپاسی شیراز در لیگ دسته اول به مشکلات مالی اشاره کرد و گفت: ما و بعضی دیگر از تیم‌های شرکت مس مانند تیم رفسنجان دچار مشکلات بزرگ مالی هستیم. متاسفانه این باشگاه‌ها با بدهی سنگین باقی‌مانده از گذشته مواجه هستند، اما این شرایط موجب شد در فصل جاری دچار بحران شویم و در ادامه کار سخت‌تری خواهیم داشت.

او ادامه داد: استان کرمان ظرفیت و پتانسیل بسیار خوبی دارد. شما می‌بینید به‌طور مثال مس رفسنجان در این هفته‌ها متحول شده و نتایج خوبی می‌گیرد، اما مشکلات مالی برای این تیم مسئله‌ساز شده و امیدوارم مسئولین شرکت ملی مس در این مقطع حساس از این تیم خوب حمایت کنند.

سرمربی مس کرمان یادآور شد: شرکت مس تیم‌های متعددی دارد، اما باید تمرکز و هدف‌گذاری مشخصی باشد تا این تیم‌ها دچار مشکل نشوند و به اهدافی که دارند دست یابند.

دیدگاه‌ها