کد خبر : 2006858 | 15 اسفند 1402 ساعت 20:44 | 8.1K بازدید | 14 دیدگاه

فوق ستاره دنیای تنیس: بایرن من را عاشق فوتبال کرد!

دانیل مدودف، ستاره روس دنیای تنیس، می‌گوید با بایرن مونیخ عاشق فوتبال شده است.

فوق ستاره دنیای تنیس: بایرن من را عاشق فوتبال کرد!

به گزارش "ورزش سه"، این ستاره 28 ساله دنیای تنیس و نایب قهرمان رقابت‌های اوپن استرالیا، در حال حاضر خود را برای مسترز 1000 امتیازی ایندین ولز آمریکا آماده می‌کند. 

او که از علاقه‌مندان فوتبال محسوب می‌شود در مصاحبه‌ای با یورو اسپورت از علاقه‌اش به بایرن گفته است: " من در 12 سالگی واقعا عاشق فوتبال و بایرن شدم. آن موقع بود که این احساس واقعاً شروع شد. اما حتی قبل از آن، وقتی 6 ساله بودم، یادم می‌آید که بایرن را دوست داشتم. آنها در آن زمان هم واقعاً خوب بودند و به یاد دارم که به پدر و مادرم گفتم که وقتی بایرن بازی می‌کند، ما باید آن را تماشا کنیم. اما وقتی 12 ساله بودم، واقعاً وارد فضای طرفداری فوتبال شدم، بنابراین به خودم گفتم: "الان به یک تیم نیاز دارم".

1998202

در همان سال‌ها از زسکا مسکو هم حمایت می‌کردم، اما آنها در لیگ قهرمانان بازی نمی‌کردند یا زمانی که در آن بازی می‌کردند اغلب شکست می‌خوردند. بنابراین به تیمی در اروپا نیاز داشتم که بتوانم از آن حمایت کنم و مرا در اروپا هم ناامید نکند! بنابراین ناگهان به یاد آوردم که واقعاً بایرن را دوست دارم و گفتم: "الان این تیم من است! (می خندد)" اینگونه بود که تیمم را انتخاب کردم و از آن نقطه به بعد واقعا هم بسیاری از بازیکنان این تیم را دوست داشتم و این احساس برای من بزرگتر و بزرگتر شد."

دیدگاه‌ها