کد خبر : 2006865 | 15 اسفند 1402 ساعت 21:38 | 44K بازدید | 36 دیدگاه

وضعیت غم‌انگیز اسطوره انگلیسی: بدون خانه و معتاد!

پل گاسکوئین، اسطوره انگلیسی، می‌گوید دیگر هیچ خانه‌ای ندارد و در اتاقی در دفتر ایجنتش زندگی می‌کند!

وضعیت غم‌انگیز اسطوره انگلیسی: بدون خانه و معتاد!

به گزارش "ورزش سه"، گاسکوئین ۵۶ ساله از زمان پایان دوران فوتبالش دائما با مشکلات سلامت روان و اعتیاد به الکل مبارزه کرده است.

این اسطوره که به‌عنوان یکی از بهترین بازیکنان انگلیسی در تمام دوران شناخته می‌شود، ۵۷ بازی برای تیم ملی کشورش انجام داده و در تیم‌های زیادی از جمله نیوکسل، تاتنهام، لاتزیو و رنجرز بازی کرده است.

1998222

او در گفت‌وگوی جدیدی از وضعیت نامناسب این روزهایش صحبت و فاش کرد که در حال حاضر با مدیربرنامه‌اش در سواحل جنوبی انگلیس زندگی می‌کند. او گفت: «من قبلاً مستی شاد بودم. الان دیگر نه، من اکنون یک مست غمگین هستم. من بیرون نمی‌روم و در خانه فقط الکل و نوشیدنی‌های این چنینی می‌خورم. حتی خانه خودم هم نیستم و در اتاق مدیربرنامه‌ام زندگی می‌کنم.

مردم پل گاسکوئین را می‌شناسند اما «گازا» را هیچکس نمی‌شناسد. من سال‌های زیادی را در زمین سپری کرده‌ام، رباط‌هایم و سپس کاسه زانو را برای این ورزش داده‌ام، چهار سال بازی در فوتبال را از دست دادم. الان از آن زمان هم نابودتر شده‌ام.

سعی می‌کنم بیرون نروم چون دنیا به اندازه کافی خراب شده است. خانه می‌مانم و نوشیدنی می‌نوشم تا خود را شاد کنم. فکر نمی‌کنم مربی، بازیکن یا هوادارانی را بشناسید که ناامیدش کرده باشم، یک نفر را ناامید کرده‌ام و آن خودم هستم.»

1998221

گاسکوئین که قبلا همیشه در جلسات ترک اعتیاد شرکت می‌کرد و سپس حضورش را کم کرد، حالا می‌گوید که می‌خواهد دوباره در جلسات شرکت کند: «دیشب یک جلسه رفتم و مشکلی نداشت. سعی می‌کنم بیشتر به این جلسات بروم تا وضعیتم را بهتر کنم.»

اکنون گاسکوئین به جای نوشیدن مشروبات الکلی، قهوه فراوان می‌نوشد. این فوتبالیست سابق در طول مصاحبه‌اش اعتراف کرد که اغلب تا ساعت ۱۰ صبح شش قهوه‌ می‌نوشد و در مجموع روزانه ۱۵ بسته قهوه می‌نوشد.

دیدگاه‌ها