کد خبر : 2006867 | 15 اسفند 1402 ساعت 22:00 | 12.8K بازدید | 10 دیدگاه

در پاسخ به اتهامات راکی

طالقانی: فقط دادگاه می‌تواند سوال و جواب کند

طالقانی، رئیس هیئت فوتبال خوزستان ادعاهای عباس راکی را تکذیب و رد کرد.

طالقانی: فقط دادگاه می‌تواند سوال و جواب کند

به گزارش "ورزش سه"، عبدالکاظم طالقانی، رئیس هیئت فوتبال خوزستان در یک نشست خبری در مورد اتهاماتی که عباس راکی به این هیئت زده بود صحبت کرد. او در مورد مسائلی چون ماشین در اختیارش و اعطای امتیاز تیم‌های استان خوزستان توضیح داد.

ویدئو: 326531

او در ابتدا گفت: باید ببینیم انگیزه او از گفتن این مطالب چیست. ابراز مطالب مالی و اقتصادی و مطرح کردن این مسائل، فنی بودن آن است که بشود رویش قضاوت کرد. یکی از چیزهایی که مطرح کرده بود خروج باشگاه‌ها از استان است. همه می‌دانند که خروج باشگاه یا تیم بر عهده شهرستان است و اول آنجا باید به تصویب برسد و سپس به کمیسیون ماده پنج اعلام می‌شود و سپس ما نظر می‌دهیم. خروج باشگاه بحث کلی است.

طالقانی ادامه داد: اینکه درآمدی از این خروج عاید استان می‌شود موضوعی است که فدراسیون فوتبال اعلام کرده و بر اساس آن عمل می‌شود‌‌. علت خروج تیم‌ها نداشتن نقدینگی و امکانات است که نمی‌توانند تیم‌داری کنند‌. مثل خلیج فارس که کشش نداشتند. من به عنوان رئیس هیئت استان نمی‌توانم آنها را در مخمصه بیندازم. قطعا این تصمیم جمعی است و فرماندار هم دخیل است.

او راجع به وسایل نقلیه هیئت فوتبال خوزستان گفت: پیرامون داشتن وسیله نقلیه، هیئت فوتبال دو تا وسیله در اختیار دارد. غیر از آن چیزی نداریم. یک آریزو ۵ و یک سمند در اختیار داریم. ماشین شاسی بلند صحت ندارد و بابت این حرف شکایت کردم‌. فقط دادگاه می‌تواند در این موارد سوال و جواب کند.

دیدگاه‌ها