کد خبر : 2006872 | 15 اسفند 1402 ساعت 22:22 | 28.2K بازدید | 12 دیدگاه

خودش شاکی بوده و حکم داده!

راکی: طالقانی در اواخر عمر کاری‌ات هستی!

داور جنجالی فوتبال ایران تاکید دارد که رئیس هیئت فوتبال خوزستان خودش شکایت کرده و حکم را صادر نموده است.

راکی: طالقانی در اواخر عمر کاری‌ات هستی!

به گزارش "ورزش سه"، عباس راکی در واکنش به خبر محرومیت 6 ماهه‌اش که توسط کمیته اخلاق هیئت فوتبال استان خوزستان صادر شده و دو ماه آن قطعی و چهار ماه تعلیقی است، عنوان کرد: آقای طالقانی (رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان) به‌خاطر مصاحبه من در شبکه ورزش این کار را کرده و با نامه‌ای من را تا اطلاع ثانوی محروم کرد.

او ادامه داد: آقای طالقانی مدعی شد که من روی آنتن زنده به پسر او بی‌احترامی کردم و فحش دادم. من هم پاسخ دادم که پسر شما چه وجاهت قانونی در فوتبال دارد؟ آقای شاه‌حسینی نیز وکیل خانوادگی آقای طالقانی و پسرش است. من به شاه‌حسینی زنگ زدم که دفاعیه‌ام را به او تحویل بدهم ولی نزدیک هفت ماه است که طالقانی را ندیده‌ام، اما او پرونده را به قاضی داد و دو ماه محرومم کردند و اکنون هم به این حکم اعتراض کرده‌ام.

این داور در پاسخ به این پرسش که چرا کمیته اخلاق هیئت فوتبال خوزستان او را محروم کرده، به ایسنا گفت: هیئتِ فوتبالِ خودش است. خودش شکایت کرده، خودش حکم داده و خودش هم محروم کرده است. جالب اینجاست که در همین راستا پرونده‌ای برای من در کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال تشکیل داده که مستندات من باعث شده فدراسیون فوتبال اصلا من را فرا نخواند و آن را پیگیری نکند. همچنین تحقیقات صورت‌گرفته در حراست وزارت ورزش موجب شده تا حق به من داده شود.

1972434

راکی درباره این محرومیت با بیان اینکه این چیزها مهم نیست، گفت: شما باید عقل خود را قاضی کنید! او خودش شاکی بوده و خودش حکم صادر کرده است. طالقانی اواخر عمر کاری‌اش است و تا چند وقت دیگر خیلی چیزها مشخص می‌شود.

این داور لیگ برتری که تا روز پنجم اردیبهشت ماه محروم است، اظهار کرد: طالقانی پرونده‌های بازی دارد که به خاطرشان مدام سوال و جواب می‌شود و از من هم به عنوان مطلع دعوت می‌شود. چنین چیزی اصلا وجود ندارد و من جزء هیئت فوتبال ایذه بودم و خواستار شفافیت مالی ایشان شدم. برای من پرونده‌سازی کردند و بدون دعوت و جواب‌ندادن تلفن‌ام توسط شاه‌حسینی، برایم رای صادر کردند.

راکی یادآور شد: من با نامه‌ای که به آقای بنی‌تمیم زدم، خواستار شفافیت مالی هیئت فوتبال و آقای طالقانی طبق ماده ۳۸ آیین‌نامه فدراسیون فوتبال شدم و آقای شاه‌حسینی به دلیل رفت و آمد با طالقانی، جواب تلفنم را برای ارائه لایحه دفاعی نداد و در نهایت محرومم کردند و دعوا و بحث ما اصلا ربطی به مسائل داوری نداشت.

دیدگاه‌ها