کد خبر : 2006880 | 15 اسفند 1402 ساعت 22:42 | 19.6K بازدید | 20 دیدگاه

طرفدار مشهور اینزاگی: اسطوره آرسنال!

تیری آنری، اسطوره آرسنال، اعلام کرد که سیمونه اینزاگی مربی مورد علاقه اوست و از سیستم این مربی تمجید کرد.

طرفدار مشهور اینزاگی: اسطوره آرسنال!

به گزارش" ورزش سه"، تیری آنری تایید کرد که سیمونه اینزاگی را دنبال می‌کند و اینتر با تاکتیک‌های این مربی به تیم مورد علاقه او تبدیل شده است.

نراتزوری‌ بعد از پیروزی 2-1 مقابل جنوا، 15 امتیاز بیشتر از یوونتوس کسب کرده و تنها 11 بازی مانده به پایان فصل، شانس اصلی قهرمانی سری A است.

اینتر تحت هدایت اینزاگی همچنین به دنبال تکمیل کار ناتمام در لیگ قهرمانان اروپاست و می‌خواهد پس از باخت دردناک فصل گذشته مقابل منچسترسیتی در فینال استانبول، یک قدم جلوتر برود و به عنوان قهرمانی برسد.

جیمی کاراگر در اسکای اسپورت از آنری درخواست کرد نام مربی مورد علاقه‌اش را بگوید و او پاسخ داد: "اینزاگی. او را برای مدت طولانی دنبال می‌کنم، از روزهای اول در لاتزیو. او آنجا به مردی تبدیل شد که اگر با او رو به رو می‌شدید حتما به مشکل می‌خوردید. همانطور که دیدیم اینتر در فینال لیگ قهرمانان اروپا با ترکیب 2-5-3 بازی کرد. چیزی که در مورد اینزاگی خیلی دوست دارم این است که با 2 مهاجم مرکزی بازی می‌کند."

1998247

کاراگر از ستاره سابق آرسنال پرسید که آیا او طرفدار سیستم اینزاگی در اینتر است یا فقط از حضور 2 مهاجم در ترکیب تمجید می‌کند. آنری گفت: "بیایید آن را اینگونه بیان کنیم. اگر آرسنال یا سیتی باشید، خیلی توپ را در اختیار دارید، گاهی اوقات آن‌ها با ترکیب 3-7 بازی می‌کنند. من ظاهر ترکیب اینزاگی را دوست دارم. اگر اینتر را در دست داشته باشیم، شما نیکولو بارلا، هاکان چالهان اوغلو و هنریک مخیتاریان را دارید، بازیکنانی خواهید داشت که می‌توانند ترکیب دفاع و خط میانی را به آرایش 6-3 تغییر دهند. اما وقتی توپ را در اختیار دارید، لائوتارو مارتینز را دارید که به عقب می‌آید و مارکوس تورام که وقتی فدریکو دی‌مارکو را نداشته باشد، یا دنزل دومفریس یا متئو دارمیان نباشند، وارد کانال می‌شود. می‌توانید نگاهی بیندازید، آن‌ها 2 گل مقابل یوونتوس خارج از خانه و میلان در خانه را اینطور به ثمر رساندند، تورام به سمت دروازه حرکت می‌کند و شما یک مهاجم در آنجا دارید."

دیدگاه‌ها