کد خبر : 2006886 | 16 اسفند 1402 ساعت 05:53 | 25.8K بازدید | 11 دیدگاه

حامدی‌فر تحت تاثیر ساحلی‌بازان:

بزرگترین افسوس سهم جوان استقلالی (عکس)

هافبک جوان استقلال در آستانه یک سوپرگل قرار داشت که بخت با او یار نبود.

بزرگترین افسوس سهم جوان استقلالی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، امید حامدی‌فر، هافبک جوان استقلال که در روزهای اخیر حواشی بسیاری را پشت سر گذاشت مورد توجه جواد نکونام قرار دارد و شش هفته متوالی به عنوان بازیکن ثابت و جانشین برای استقلال به میدان رفت تا فرصت کافی برای ارائه فوتبال خود با پیراهن استقلال داشته باشد.

این بازیکن که در کنار روزبه چشمی قرار گرفته بود در طول نود دقیقه تلاش زیادی برای کسب نتیجه انجام داد اما در نهایت استقلال مقابل مس رفسنجان شکست خورد و از دور مسابقات جام حذفی کنار رفت.

جالب‌ترین صحنه‌ای که امید حامدی‌فر در این مسابقه خلق کرد ضربه قیچی برگردان او در وقت‌های اضافه بود که با فاصله اندک از کنار دروازه بیرون رفت، این بازیکن جنگنده که کمتر حرکات خلاقانه و تکنیکی از او شاهد هستیم در آستانه زدن یکی از زیباترین گل‌های دوران فوتبال خود قرار گرفت که بخت با او یار نبود، اگر ضربه حامدی‌فر به گل تبدیل می‌شد او اولین گل فصل خود را به زیباترین شکل ممکن به ثمر رسانده بود و ده دقیقه طوفانی انتظار استقلالی‌ها را می‌کشید اما این اتفاق رقم نخورد.

1998260

حامدی‌فر بعد از شروع نیم فصل دوم در دو مسابقه به عنوان بازیکن ثابت و دو مسابقه به عنوان جانشین به میدان رفت تا رقیب جدی برای مهدی‌ مهدی‌پور در ترکیب استقلالی‌ها باشد، آبی‌ها هر زمان که سرعت بازی بالا می‌رود از چابکی و دوندگی بالای این بازیکن استفاده می‌کنند و او را جانشین مهدی مهدی‌پور می‌کنند، در بازی با مس رفسنجان هم همین شرایط وجود داشت، با توجه به حضور منتظر محمد و فرشید باقری دو هافبک دفاعی پا به توپ مس رفسنجان او در ترکیب اصلی قرار گرفت تا با دوندگی بالایی که دارد بازی را برای روزبه چشمی آسان‌تر کند.

امید حامدی‌فر در این فصل فرصت خوبی دارد تا در ادامه مسابقات سرنوشت فوتبالی خود را سر و سامان ببخشد و از حضور در ترکیب استقلال نهایت بهره را ببرد.

دیدگاه‌ها