کد خبر : 2006916 | 16 اسفند 1402 ساعت 00:25 | 10.7K بازدید | 4 دیدگاه

داور حرص توخل را درآورد! (عکس)

داور بازی بایرن مونیخ - لاتزیو، با بر هم خوردن تعادلش یک موقعیت مناسب را از مونیخی‌ها گرفت.

داور حرص توخل را درآورد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، بایرن مونیخ و لاتزیو از ساعت ۲۳:۳۰ در استادیوم آلیانز آرنا به مصاف همدیگر رفته‌اند.

دیدار رفت این دو تیم در استادیوم المپیکو شهر رم با تک‌گل چیرو ایموبیله با برتری ۱-۰ لاتزیو به پایان رسید و مونیخی‌ها برای صعود به مرحله بعد کار سختی در پیش دارند.

1998307

توماس توخل برای این دیدار ترکیبی هجومی را روانه بازی کرد تا در ۹۰ دقیقه کامبکش را تکمیل و به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کند. با این حال بازی در دقایق ابتدایی بازی گره خورد و حتی یکی از معدود موقعیت‌های آنها هم با بدشانسی عجیبی از دست رفت.

در دقیقه ۳۳ بازی توماس مولر از سمت راست حرکت کرد و در حالی‌که بیشتر مدافعان لاتزیو در محوطه جریمه حضور داشتند، او توپ را به پشت باکس فرستاد. در آنجا الکساندر پاولوویچ می‌توانست به توپ برسد تا برای بازیکنان خط حمله موقعیت بسازد و یا با یک شوت سرضرب دروازه لاتزیو را تهدید کند اما اسلاوکو وینیچ، داور بازی، که قصد داشت از سر راه توپ کنار برود، سر خورد و توپ را دفع کرد.

1998310

این موضوع با اعتراض بازیکنان و کادر فنی بایرن، از جمله توخل همراه شد اما دیگر کاری نمی‌شد کرد و یک موقعیت بسیار مناسب برای زدن گل اول از دست رفته بود.

1998309

دیدگاه‌ها