کد خبر : 2006921 | 16 اسفند 1402 ساعت 00:44 | 20.1K بازدید | 14 دیدگاه

مولر نگذاشت دلیخت فان باستن شود! (عکس)

بایرن مونیخ با گل توماس مولر کامبکش مقابل لاتزیو را در همان نیمه اول تکمیل کرد.

مولر نگذاشت دلیخت فان باستن شود! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بازی‌های برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی چمپیونزلیگ امشب آغاز شدند. در حساس‌ترین دیدار بایرن مونیخ در مقابل لاتزیو قرار گرفت.

باشگاه ایتالیایی دور رفت را با گل چیرو ایموبیله از روی نقطه پنالتی با نتیجه ۱-۰ برده و شانس زیادی برای صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی به دست آورده است.

1998319

با این حال برگ برنده مونیخی‌ها بازی در جو وحشتناک آلیانز آرنا است. هواداران بایرن در روزهای گذشته متحد شده بودند که با وجود نمایش‌های ضعیف تیم‌شان تحت هدایت توماس توخل، با تمام قوا برای بازی با لاتزیو در آلیانز آرنا حاضر شوند.

امتیاز بازی در خانه کار خودش را کرد. در دقیقه ۳۹ هری کین موفق شد گل اول را بزند و بازی را در مجموع مساوی کند. توخل اما با حرکاتش کنار زمین نارضایتی‌اش را نشان می‌داد. او خواهان ادامه حملات و گلزنی دوباره در نیمه اول بود.

1998320

در دقیقه ۲+۴۵ بازیکنان بایرن به گل دوم هم رسیدند و با پیروزی ۲-۰ به رختکن رفتند. پس از ارسال کرنر از سوی رافائل گریرو، مدافع لاتزیو توپ را با سر به سمت راست محوطه جریمه دفع کرد. در آنجا ماتیاس دلیخت حاضر بود و با یک والی فوق‌العاده و سرضرب توپ را روانه دروازه کرد، در مقابل چارچوب توماس مولر با سر بر روی توپ اثر گذاشت و آن را به تور دروازه لاتزیو چسباند تا بازی ۲-۰ شود. اگر شوت زیبای دلیخت بدون تاثیر مولر وارد دروازه می‌شد گلی مشابه گل مارکو فان باستن، هموطن او، در فینال یورو ۱۹۸۸ مقابل شوروی خلق می‌شد.

دیدگاه‌ها