کد خبر : 2006928 | 16 اسفند 1402 ساعت 01:06 | 17.2K بازدید | 28 دیدگاه

امباپه در چمپیونزلیگ غیرقابل مهار است! (عکس)

کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن، موفق شد گل دوم خودش و تیمش مقابل رئال سوسیداد را به ثمر برساند.

امباپه در چمپیونزلیگ غیرقابل مهار است! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، امشب در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا پاری سن ژرمن میهمان رئال سوسیداد است. این تیم بازی رفت را در پارک دو پرنس با نتیجه 2-0 با پیروزی پشت سر گذاشت و با خیال راحت به خانه حریف رفته است و امباپه خیلی زود در نیمه اول با زدن گل اول این دیدار تا حد زیادی صعود تیمش به مرحله بعد را قطعی کرد.

این فوق ستاره فرانسوی در نیمه دوم هم باانگیزه ظاهر شد و توانست تیمش را به گل دوم برساند. روی یک ضد حمله که به دلیل لو دادن توپ مهاجمان سوسیداد اتفاق افتاد، کانگ این لی در میانه‌های زمین توپ زیبایی را پشت خط دفاعی سوسیداد، که برای حمله تیمشان جلو کشیده بودند، برای امباپه فرستاد. مهاجم 25 ساله و کاپیتان پاریس که منتظر این پاس بود با هوشمندی از تله آفساید دور ماند و با سرعت خودش را به توپ رساند و با حمل توپ تا درون محوطه جریمه با دروازه‌بان سوسیداد تک به تک شد. 

1998331

او توانست این دروازه‌بان را فریب بدهد و در حالی که با حرکت بدنش نشان داد که می‌خواهد به سمت راست شوت بزند، زاویه بسته‌تر را انتخاب کرد و توپ را از کنار پای الکس رمیرو، دروازه‌بان سوسیداد، به گل تبدیل کرد.

حالا این ستاره فرانسوی در آماری خیره کننده توانسته در 32 بازی خارج از خانه اخیر تیمش در لیگ قهرمانان اروپا روی 36 گل تاثیر مستقیم داشته باشد. او 25 گل زده و 11 پاس گل را هم برای هم تیمی‌هایش فرستاده است که بیشترین میزان تاثیرگذاری یک بازیکن از فصل 17-2016 در این رقابت‌ها و از اولین فصلی که امباپه در لیگ قهرمانان به میدان رفت بوده است.

دیدگاه‌ها