کد خبر : 2006932 | 16 اسفند 1402 ساعت 01:33 | 17.3K بازدید | 27 دیدگاه

بایرن ۳-۰ لاتزیو: توخل از آتش بزرگ عبور کرد

بایرن مونیخ با پیروزی ۳-۰ در بازی برگشت، لاتزیو را حذف کرد و به مرحله یک‌چهارم نهایی رفت.

بایرن ۳-۰ لاتزیو: توخل از آتش بزرگ عبور کرد

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مهم‌ترین دیدارهای این هفته، بایرن مونیخ و لاتزیو در بازی برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان در استادیوم آلیانز آرنا در مقابل یکدیگر قرار گرفتند. بایرن برخلاف بازی قبل در این بازی با نمایشی مقتدرانه لاتزیو را شکست داد و به مرحله بعد صعود کرد.

ویدئو: 326545

طبق انتظار این بایرنی‌ها بودند که بازی را بهتر آغاز کردند. در دقیقه ۶ شوت سانه در لبه محوطه جریمه در آغوش پروودل قرار گرفت.

چند دقیقه بعد بایرن باز هم صاحب یک موقعیت شد اما شوت یوشوا کیمیش با واکنش زیبای پروودل مواجه شد.

در دقیقه ۱۷ هری کین در پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد. او که خود را در موقعیتی خوب دید اقدام به شوت‌زنی کرد اما ضربه‌اش از کنار دروازه به بیرون رفت.

در ادامه با اینکه بایرن صاحب توپ و زمین بود شاهد موقعیتی نبودیم تا اینکه در دقیقه ۳۹ ضربه ناقص گریرو را کین در مقابل دروازه با ضربه سر تبدیل به گل کرد.

1998339

حملات بایرن ادامه داشت. در دقیقه ۲+۴۵ پس از ارسال کرنر از سمت گریرو، توپ توسط مدافع لاتزیو به سمت راست محوطه دفع شد. در آنجا ماتیاس دلیخت یک والی زیبا را روانه دروازه کرد و در مقابل چارچوب توماس مولر با یک ضربه سر عالی گل دوم را به ثمر رساند تا نیمه اول با برتری دو گله بایرنی‌ها خاتمه یابد.

1998340

در نیمه دوم لاتزیو برای برگرداندن نتیجه رویکردی هجومی به خود گرفت و حتی چند موقعیت نصفه و نیمه هم خلق کرد اما نتوانست دروازه نویر را به شکل جدی تهدید کند.

بایرن دوباره مالکیت را در دست گرفت. در دقیقه ۵۹ ضربه گریرو در محوطه جریمه با اختلاف زیادی از سمت راست محوطه جریمه به بیرون رفت.

در دقیقه ۶۶ مولر در سمت راست به توپ رسید. او به سمت محوطه جریمه رفت و سپس ضربه‌اش را به سمت مخالف زد. این شوت با واکنش پروودل مواجه شد اما کین روی ریباند دروازه خالی را به راحتی باز کرد.

1998341

با از دست رفتن امیدهای لاتزیو برای صعود، بایرن بازی را مدیریت و مالکیتش را حفظ کرد. آنها در این راه حتی یک موقعیت بزرگ هم خلق کردند. در دقیقه ۷۱ باز هم توپ در سمت راست به مولر رسید. او ضربه‌ای عالی را روانه دروازه پروودل کرد اما دروازه‌بان لاتزیو با یک تاثیر کوچک توپ را دفع و به تیر کوبید.

در ۲۰ دقیقه پایانی بازی لاتزیو سعی کرد که توپ را تصاحب کند و بایرن را زیر فشار حملاتش قرار دهد اما تیم توخل به خوبی آنها را مهارت کرد و به کنترل جریان بازی پرداخت تا این بازی حساس با نتیجه ۳-۰ به سود بایرنی‌ها به اتمام برسد. آنها که در بازی رفت ۱-۰ باخته بودند حالا با برد ۳-۱ در مجموع به مرحله یک‌چهارم نهایی راه پیدا کردند.

دیدگاه‌ها