کد خبر : 2006942 | 16 اسفند 1402 ساعت 09:04 | 15.6K بازدید | 10 دیدگاه

تمجید ستاره سابق بارسا از کین: یک مهاجم کامل!

تیری آنری، ستاره فرانسوی سابق بارسلونا و آرسنال، معتقد است که هری کین تمامی ویژگی‌های یک مهاجم کامل را دارد.

تمجید ستاره سابق بارسا از کین: یک مهاجم کامل!

به گزارش "ورزش سه"، کین در پنجره نقل و انتقالات تابستانی گذشته تاتنهام را ترک کرد و راهی بایرن مونیخ شد تا بتواند تجربیات جدیدی را در طول دوران حرفه‌ای فوتبالش به دست آورد. 

این بازیکن خیلی زود توانست در تیم جدیدش به مهره‌ای کلیدی و مورد اعتماد توماس توخل تبدیل شود و نقش مهمی را در بسیاری از پیروزی‌هایی که بایرن در این فصل به دست آورد ایفا کند، هرچند همین هم برای صدرنشینی و موفقیت آنها در بوندسلیگا کافی نبود. 

آنری در گفت‌وگو با Monday Night Football درباره این ستاره انگلیسی اظهار داشت: «روند پیشرفت هری کین فوق العاده بوده است. نگاه کنید که او چقدر آرام است. هر کاری که انجام می‌دهد با آرامش است. او به‌خوبی از مهارت‎‌هایی که از آنها برخوردار است آگاه است. 

1994083

می‌توانید هر گلی که بخواهید نام ببرید، این مرد توانایی به ثمر رساندنش را دارد. هر پاسی که از خط میانی بیاید و هر بازی‌ای که انجام شود، او از قبل برای استفاده از آن آماده است. وقتی کین را دیدم از او پرسیدم که دوست دارد پاس گل را هم به فوتبالش اضافه کند؟ او گفت که صادقانه از پاس‌هایش راضی نیست. 

از نظر من، پاتریک کلایورت یک مهاجم کامل بود. نمی‌گویم که او بهترین مهاجم حاضر در تاریخ فوتبال بود، اما مهاجم کاملی بود که توانایی انجام هر کاری را داشت و هری کین هم درست همین‌طور است و توانایی انجام هر کاری را در زمین دارد.»

دیدگاه‌ها