کد خبر : 2006973 | 16 اسفند 1402 ساعت 11:28 | 33.9K بازدید | 19 دیدگاه

سفر فوری به دوبی: بارسلونا پول‌لازم است

خوان لاپورتا، رییس باشگاه بارسلونا، سفری به دوبی خواهد داشت تا سرمایه‌گذار جدیدی پیدا کند.

سفر فوری به دوبی: بارسلونا پول‌لازم است

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا هنوز در تلاش است تا بتواند مشکلات مالی و اقتصادی که در چند سال اخیر با آن روبرو شده را به بهترین شکل ممکن مدیریت و حل کند اما تا به حال موفق نبوده است. 

مدیران این باشگاه شیوه‎‌های متفاوتی را برای حل این مشکل در نظر گرفته‌اند که بخشی از آن مربوط به فروش سهام بارسا استودیو و حتی حق پخش تلویزیونی این باشگاه در چند سال آینده بوده اما این روش‌ها هم نتوانسته است به صورت کامل این مشکلات را حل کند. 

آنها امیدوار بودند که بخشی از مشکلات این فصل با قراردادی که با شرکت لیبرو داشتند و دریافت 40 میلیون یورو حل شود اما این شرکت به قراردادش پایبند نبود و حالا روزنامه موندو دپورتیوو خبر داده است که بارسا به دنبال یافتن سرمایه‌گذاری جدید است. 

1996371

لاپورتا در چند ماه اخیر سفرهای بسیاری به دوبی داشته است و حالا مشخص شده که یکی از دلایل اصلی این سفرهای مداوم و فوری به امارات مربوط به مذاکرات برای یافتن سرمایه‌گذار جدید و عقد قرارداد با شرکتی است که بتواند مشکلات آنها را حل کند. 

مدیران این باشگاه بسیار خوش‌بین هستند که تلاش‌هایشان در چند روز آینده جواب دهد و بتوانند قرارداد مهمی را با یک حامی مالی جدید به امضا برسانند.

دیدگاه‌ها