کد خبر : 2006995 | 16 اسفند 1402 ساعت 12:59 | 14.4K بازدید | 2 دیدگاه

تغییر موضع ستاره شاکی: توخل عالی است!

یاشوا کیمیش، ستاره بایرن مونیخ، صحبت‌های جالبی را در تمجید از توماس توخل و کادرش مطرح کرد.

تغییر موضع ستاره شاکی: توخل عالی است!

به گزارش "ورزش سه"، توخل در طول مدت حضورش روی نیمکت بایرن نتوانست با بسیاری از بازیکنان این تیم ارتباطی دوستانه برقرار کند و یکی از آنها کیمیش بود.

این بازیکن در چند هفته اخیر جنجال بسیاری را ایجاد کرده بود و حتی پیش از آن که تصمیم مدیران بایرن برای قطع همکاری با این مربی آلمانی در پایان فصل قطعی شود، در هنگام تعویضش در یکی از دیدارهای این تیم با دستیار او درگیری لفظی پیدا کرد. 

با این حال به نظر می‌رسد که پیروزی شب گذشته بایرن مونیخ برابر لاتزیو در دیدار برگشت از مرحله یک هشتم رقابت‌های لیگ قهرمانان که نگرانی بسیاری از بابتش وجود داشت باعث شده است که جو حاکم بر این تیم بسیار دوستانه‌تر شود. 

1984611

کیمیش در گفت‌وگو با خبرنگاران پس از پایان این بازی اظهار داشت: «شرایط برای مربی هم بسیار غیرعادی و عجیب است و او کاری بسیار فوق العاده را انجام داده است. اینکه او تا این حد باانگیزه است، حتی برای ما به عنوان یک تیم هم بسیار خوب است. 

شاید اگر در جایگاه آنها (اعضای کادر فنی توخل) باشید، شرایط کاملا متفاوت به نظر برسد و مجبور به برخورد متفاوتی باشید و بگویید که دیگر چیزی برایتان اهمیت ندارد. اما آنها این کار را نکردند و عملکرد بسیار خوبی داشتند.»

دیدگاه‌ها