کد خبر : 2006996 | 16 اسفند 1402 ساعت 13:06 | 17.7K بازدید | 25 دیدگاه

آبی‌ها در یک مسابقه دو گل دریافت کردند؛

استقلالی‌ها به این اتفاق عادت نداشتند!

آبی‌ها پس از یازده هفته بیش از یک گل دریافت کردند.

استقلالی‌ها به این اتفاق عادت نداشتند!

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در بازی با مس رفسنجان دو بر صفر شکست و به پایان کار خود در جام حذفی رسید و این اتفاق در حالی افتاد که در تمام مسابقات قبلی آبی‌ها فقط در دو مسابقه بیش از یک گل دریافت کرده بودند.

از آخرین باری که استقلال در یک مسابقه بیش از یک گل دریافت کرد 11 هفته می‌گذرد و آنها در هفته نهم لیگ مقابل شمس‌آذر در قزوین دو گل دریافت کردند که البته در این مسابقه شکست نخوردند و بازی با نتیجه تساوی به پایان رسید، در بازی با هوادار هم آنها دو گل دریافت کردند اما با کامبک فوق‌العاده بازی را با نتیجه سه بر دو به سود خود به پایان رساندند، اما بازی با مس رفسنجان سرنوشت متفاوتی برای آنها داشت و پس از دریافت دو گل نتوانستند شرایط مسابقه را تغییر دهند و بازی با همین نتیجه به پایان رسید.

نکته جالب توجه در این سه مسابقه تغییرات در خط دفاعی 3 نفره استقلال در هرکدام از این مسابقات است که در بازی با هوادار با مرادمند، چشمی، سلیمی بازی را آغار کرده بود، در بازی با شمس آذر سهرابیان، مرادمند و چشمی بازی کردند و در بازی با مس رفسنجان آرمین سهرابیان، رافائل سیلوا و محمدحسین مرادمند در ترکیب اصلی قرار داشتند.

استقلال در بازی این هفته لیگ برتر پنجشنبه مقابل استقلال خوزستان به میدان خواهد رفت که ساختار هجومی خوبی پیدا کرده و با حضور بازیکنان خارجی زهردارتر از قبل بازی می‌کند و در آستانه دربی پایتخت این یک آزمون بزرگ برای خط دفاعی استقلال خواهد بود و با بسته نگه‌داشتن دروازه می‌توانند ساختار دفاعی قابل تحسین خود در طول فصل را مجدد به رخ رقبا بکشد.

استقلال در بازی با استقلال خوزستان و دربی پایتخت اگر با محرومیت و مصدومیت رو به رو نشود به احتمال زیاد از مثلث سهرابیان - سیلوا - سلیمی استفاده خواهد کرد.

دیدگاه‌ها