کد خبر : 2007009 | 16 اسفند 1402 ساعت 13:48 | 33.3K بازدید | 5 دیدگاه

حضور تبریزی مصدوم در تمرین آلومینیوم اراک

ستاره استقلالی طاقت دوری از تیمش را نداشت

مهاجم باتجربه و مصدوم آلومینیوم اراک در تمرین تیمش حضور یافت و با هم‌تیمی‌های خود دیدار کرد.

ستاره استقلالی طاقت دوری از تیمش را نداشت

به گزارش "ورزش سه"، مرتضی تبریزی مهاجم سابق استقلال و ذوب‌آهن از ابتدای فصل جاری به آلومینیوم اراک پیوست و در نیم فصل اول از نظر فنی دوران موفقی را سپری کرد.

تبریزی که در ذوب‌آهن سابقه همکاری با سیدمجتبی حسینی را داشت، بار دیگر زیر نظر این سرمربی موفق به دوران خوب خود برگشت، اما در اواخر نیم فصل اول با یک بدشانسی بزرگ روبه‌رو شد که به واسطه آن باید مدت زیادی دور از میادین باشد.

این مهاجم باتجربه به تازگی رباط صلیبی خود را جراحی کرده و از فضای فوتبال دور شده است. او اما روز گذشته در شرایطی که دوران نقاهت را سپری می‌کند در محل تمرین تیمش در اراک حضور یافت و با هم‌تیمی‌های خود دیدار و گفت‌وگو کرد.

1998418

تبریزی در روزهای خانه‌نشینی تحمل دوری از فوتبال و آلومینیوم را ندارد و به همین خاطر دیروز با وجود مصدومیت در تمرین شرکت کرد و به ملاقات با اعضای نماینده اراک در لیگ برتر پرداخت.

حضور او در تمرین آلومینیوم فضای شادابی را در بین بازیکنان و کادرفنی ایجاد کرد؛ آنها برای تبریزی آرزوی بهبودی و بازگشت به میادین را داشتند.

تبریزی فصل جاری لیگ برتر را به طور کامل  از دست داده اما امیدوار است در ماه‌های آینده به بهبودی کامل برسد و برای فصل آینده دوباره در لیگ برتر به میدان برود.

دیدگاه‌ها