کد خبر : 2007018 | 16 اسفند 1402 ساعت 14:15 | 36.1K بازدید | 72 دیدگاه

حمله به رونالدو: آمدن او یونایتد را نابود کرد!

اوله گونار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، معقتد است که بازگشت کریستیانو رونالدو به این تیم اشتباه بود.

حمله به رونالدو: آمدن او یونایتد را نابود کرد!

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال 2021 از یوونتوس جدا شد و به منچستریونایتد برگشت اما شرایط مطابق انتظارش پیش نرفت و یک سال بعد دوباره این باشگاه را ترک کرد. 

او نتوانست درخششی که انتظار می‌رفت را تحت هدایت سولسشر به نمایش بگذارد و این وضعیت با حضور رالف رانگنیک و اریک تن‌هاخ هم تکرار شد و انتقادهای بسیاری را از عملکرد او و همچنین رفتارهایش در زمین و بیرون از زمین به همراه داشت. 

سولسشر در گفت‌وگو با پادکست Stick to Football با اشاره به این اتفاقات اظهار داشت: «کریستیانو با آنتونی مارسیال متفاوت است. او در آن زمان در خط حمله حضور داشت و میسون گرینوود و رشفورد هم گزینه‌های دیگری بودند که ما داشتیم اما ادینسون کاوانی بیشتر از همه از حضور رونالدو لطمه خورد. 

1650814

او به درک خوبی از بازی ما رسیده بود و وقتی در زمین حضور داشت، دیگر هیچ مشکلی نداشتیم. پیش از آن که رونالدو به یونایتد بیاید، ما یکی از تیم‎‌هایی بودیم که بیشترین پرس از جلو را داشتیم. با این حال، بخشی از دلیل جذب رونالدو این بود که اشتیاق او را به این تیم اضافه کنیم. 

شاید بسیاری فکر می‌کردند که او می‌تواند به عنوان بهترین بازیکن دنیا به گرینوود، رشفورد و مارسیال کمک کند و الگوی خوبی برای آنها باشد. اما رفتارش مسئله دیگری بود. او وقتی آمد به من گفت در سه دیدار متوالی به او بازی دهم و در بازی چهارم نیمکت‌نشینش کنم اما به حدی مشتاق بود که وقتی این کار را کردم ناراحت شد.»

دیدگاه‌ها