کد خبر : 2007020 | 16 اسفند 1402 ساعت 14:28 | 9.7K بازدید | 4 دیدگاه

شباهت‌های زیادی به ذوب آهن داریم؛

عبداللهی: در درآمدزایی می‌توانیم سمبل باشیم

حمید عبداللهی، مربی هوادار تهران، در کنفرانس خبری پیش از بازی با ذوب آهن شرکت کرد.

عبداللهی: در درآمدزایی می‌توانیم سمبل باشیم

به گزارش "ورزش سه"، حمید عبداللهی در نشست خبری پیش از بازی هوادار و ذوب آهن در جمع خبرنگاران گفت: ذوب آهن تیم قابل احترام، از نظر فنی خوب که از کادر فنی و بازیکنان خیلی خوبی برخوردار است. ما طی هفته گذشته نقطه ضعف و قوت آنها را بررسی کردیم، روی آن وقت گذاشتیم و تمرین کردیم و فکر می‌کنیم آماده هستیم تا فردا یک بازی خوب مقابل ذوب آهن داشته باشیم‌. چون بازیکنانمان از نظر فیزیکی، بدنی و تاکتیکی در شرایط خوبی هستند، اگر فردا بازیکنانمان از نظر ذهنی آماده باشند، پیش‌بینی می‌کنم که فردا یک بازی خوب، کم‌نقص و همراه با ۳ امتیاز خواهیم داشت.

عبداللهی شرایط تیم را اینگونه ارزیابی کرد: ما حدود ۳۶ ساعت قبل از بازی با نساجی به تیم اضافه شدیم. برای بازی با نساجی زمان زیادی نداشتیم اما بعد از آن شروع به کار کردیم و الحمدلله به لطف خدا از نظر تاکتیکی و آمادگی جسمانی پیشرفت خوبی داشتیم. فکر می‌کنم از نظر تیمی یکدل و وابسته به هم هستیم‌. این تیم بازیکنان بسیار خوبی دارد و خدا را شکر توانستیم برنامه خوبی برای تیم تهیه کنیم که علاوه بر نباختن، تیم از نظر فوتبالی توان بالایی دارد. جایگاه ما در جدول این نیست. امیدوارم مسائل غیرفوتبالی دخیل نباشد و برد فردا به کسب جایگاه بهتری در جدول کمک کند و ارتقای خوبی داشته باشیم.

1993681

او درباره تقابل با بازیکنان سابق تیم و درآمدزایی باشگاه گفت: فلسفه بیزنسی باشگاه‌هایی مانند هوادار از لحاظ اقتصادی این است که بازیکنان را بیاورد، پرورش دهد و بعد بفروشد تا برای تیم‌داری، درآمد کسب کند. برای کادر فنی و خصوصا سرمربی چالش ایجاد می‌شود، چرا که ما قبل از جدا شدن فریبرز گرامی ساختار دفاعی خیلی خوبی داشتیم. در سال‌های پیش محمدجواد محمدی یا قائم اسلامی‌خواه و چند بازیکن دیگر هم پیشنهاد‌هایی داشتند. چالش جایگزین کردن وجود دارد اما ما سعی کردیم با کار دفاعی بهتر و دوندگی بیشتر آن را پوشش دهیم. منظور از سعی کردن این است که با برنامه کادر فنی و تلاش بیش از حد بازیکنان یک تیم سختکوش درست کردیم که اگر فردا با جنگندگی کامل بازی کنند‌ خواهید دید که جای این بازیکنان جدا شده را می‌توانند پر کنند‌. در کنفرانس قبلی هم گفتم، تیم‌های خصوصی مانند هوادار با بودجه پایین در خرید بازیکن زور کمتری دارند و در نیم فصل نمی‌توانند به راحتی بازیکنان تاپ تیم‌های دیگر را بیاورند و مجبوریم که با بازیکنان خودمان اصلاح و ترمیم داشته باشیم. امیدواریم که در فاز دفاعی، حمله و فروش بازیکنان روند بهتری داشته باشد‌. معتقدم که هوادار در زمینه تیم‌هایی که برای درآمدزایی بازیکن‌سازی می‌کند، می‌تواند یک سمبل باشد.

عبداللهی درمورد مصدومان گفت: مصدوم و مصدومیت شدید داریم و برای بازی فردا رویش کار می‌کنیم و مشکلی نداریم. با تمام قوا به بازی ذوب آهن می‌رویم و طبق برنامه آمادگی همه‌جوره داریم‌.

عبداللهی درمورد شباهت‌ها و تفاوت‌های دو تیم توضیح داد: هر دو سرمربی جوان و آگاه به فوتبال روز دنیا هستند‌. شباهت‌های زیادی به ذوب آهن داریم اما در جزییات و ساختار تیم ما متفاوت است. فردا علاوه بر روی زمین یک جنگ تفکر و اندیشه و تاکتیک داریم‌. آقای ربیعی در این سال‌ها نشان دادند که مربی قابل اعتمادی هستند. کنار زمین هر کسی که تفکر بهتری داشته باشد و داخل زمین هر کسی که تلاش بهتری کند، فردا می‌تواند برنده بازی باشد.

دیدگاه‌ها