کد خبر : 2007067 | 16 اسفند 1402 ساعت 18:24 | 18.5K بازدید | 22 دیدگاه

شکاری باید فیکس سپاهان باشد

رضا شکاری در مصاف با شمس آذر به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد و زننده گل سوم مسابقه بود.

شکاری باید فیکس سپاهان باشد

به گزارش "ورزش‌ سه"، این گل بار دیگر قریحه رضا شکاری که بازیکنی تکنیکی، پا به توپ و سربالا به شمار می‌رود را آشکار کرد. او پس از گرفتن پس علی اصغر اعرابی در میان سه بازیکن تیم حریف محاصره شده بود، اما چند قدم پا به توپ حرکت کرد و سپس با شوتی محکم و دقیق به زاویه مخالف به زیبایی گل سوم بازی را ثبت کرد.
رضا شکاری یکی از خریدهای مورایس پیش از شروع مسابقات بود که تا هفته چهارم نیز یکی از ستاره‌های بی چون و چرای این تیم در مسیر کسب 4 پیروزی پیاپی برابر استقلال، تراکتور، ذوب آهن و پیکان بود، اما مصدویتی کهنه به سراغ شکاری آمد و او را یکی دو ماه از دسترس کادر فنی دور کرد.
پس از پایان مصدومیت شکاری نتوانست در بازی‌های حساس سپاهان به کمک تیمش بیاید و طی بازی‌های اخیر و همینطور دو بازی برابر الهلال نیمکت نشین بود.

1998484

شکاری که در مصاف با شمس آذر بار دیگر به عنوان یار تعویضی برای تیمش بازی کرد، موفق به گلزنی شد تا شانس بازگشتش به ترکیب یازده بازیکن ثابت تیم در مصاف با پیکان در دیداری که روز جمعه برگزار می‌شود، اصلا کم نباشد تا بار دیگر در کنار شهریار و احمدزاده مثلثی زهردار را در خط هجومی تیم مورایس تشکیل بدهد.

دیدگاه‌ها