کد خبر : 2007069 | 16 اسفند 1402 ساعت 18:44 | 28.6K بازدید | 1 دیدگاه

هوادار با شجاعی بهتر از قبل شده

صادقی: بعد از بازی پرسپولیس سختی کشیدیم

مربی تیم فوتبال ذوب آهن مصاف برابر هوادار در تهران را سخت توصیف کرد.

صادقی: بعد از بازی پرسپولیس سختی کشیدیم

به گزارش "ورزش‌ سه"، ابراهیم صادقی مربی تیم فوتبال ذوب آهن در گفتگویی کوتاه درباره دیدار روز آینده تیمش مقابل هوادار صحبت کرد.
او درباره این مسابقه گفت: به نظرم تیم هوادار بعد از تغییراتی که داشته، روند بهتری پیدا کرده و به نظرم انسجام تیمی بهتری دارد و فوتبال خوبی بازی می‌کند.

او سپس با اشاره به حضور مسعود شجاعی روی نیمکت هوادار اضافه کرد: آرزوی موفقیت دارم برای مسعود شجاعی دوست و همبازی سابق خودم. امیدوارم مثل دوران بازی در عرصه مربیگری هم موفق باشد.

صادقی درباره بازی به نکات دیگری هم اشاره کرد: بازی فردا می‌دانیم سخت است. تمام تلاشمان این است که هم فوتبال خوبی بازی کنیم و هم سه امتیاز را بگیریم. چند محروم و مصدوم داریم که به دلیل اتفاقات قبلی بود.

صادقی درباره این موضوع اینطور توضیح داد: در یک صحنه خطای شدیدی آقای ریگی روی آریاکیا انجام داد که در  حال حاضر مصدوم است و فردا او را نداریم و نمی‌دانیم چقدر مصدومیت او طول خواهد کشید. یک بازیکن ما هم اخراج شد و 40 دقیقه 10 نفره بازی کردیم.

مربی ذوب آهن در پایان گفت: یک مقدار این اتفاقات بعد از بازی پرسپولیس برای ما سخت بود. سعی کردیم ریکاوری خوبی انجام بدهیم. به نظرم بازیکنان خیلی خوبی داریم که می‌توانند جایگزین‌های خیلی خوبی برای بازیکنان باتجربه باشند. امیدوارم از این فرصت استفاده کنند و خودشان را به فوتبال ایران نشان بدهند. امیدوارم فردا بازی با کیفیتی ارائه کنیم و در کنار آن برنده بازی بشویم.

دیدگاه‌ها