کد خبر : 2007095 | 16 اسفند 1402 ساعت 21:04 | 15.3K بازدید | 21 دیدگاه

در پنجمین تجربه سرمربیگری به هم رسیدند

اوسمار و آل نعمه در موقعیتی مشابه

فولاد تحت نظر کادر فنی در سه بازی نیم فصل دوم به یک برد، یک باخت و یک تساوی دست یافته و شرایط بدی ندارد.

اوسمار و آل نعمه در موقعیتی مشابه

به گزارش ورزش سه، فولاد  تیم یازدهم جدول رده بندی است که در شروع نیم فصل دوم در کادر فنی‌اش تغییراتی اعمال کرد و با وجود اسامی مختلفی که اعلام شد احمد آل نعمه  درست در موقعیتی شبیه به اوسمار به سرمربیگری رسید تا او نیز در کمال خوش شانسی بازی جمعه را به عنوان سرمربی شروع کند.
نکته جالب اینکه در بازی رفت هم که پرسپولیس یکی از راحت‌ترین پیروزی‌های نیم فصل نخست خود را مقابل این تیم تجربه کرد، با اخراج منصوریان بعد از هفته سوم، احمد آل نعمه به عنوان سرمربی موقت روی نیمکت سرخ‌های خوزستان نشسته بود.

1990879

در واقع تنها بازی نیم فصل اول فولاد که آل نعمه به عنوان سرمربی موقت روی نیمکت تیمش نشست همان بازی رفت مقابل پرسپولیس بود و بعد از آن ایگناسیو اسپانیایی به اهواز رفت و یازده بازی هدایت این تیم را در لیگ برتر در دست گرفت و با شکست در مسابقه حذفی دوباره جای خود را به آل نعمه داد.
اوسمار هم درست مثل آل نعمه در شرایطی به سرمربیگری پرسپولیس رسید که قبل از صدور حکمش از گزینه‌های نامدار بسیاری برای جانشینی یحیی گل محمدی نام برده شد اما در نهایت  بعد از طی یک دوره پرتنش و پرحاشیه او از عنوان دستیاری به سرمربیگری رسید و تا اکنون درست مثل آل نعمه در چهار بازی سرمربی تیمش بوده است.

دیدگاه‌ها