کد خبر : 2007098 | 16 اسفند 1402 ساعت 21:10 | 7.2K بازدید | 11 دیدگاه

پیولی: فکر می‌کنیم می‌توانیم قهرمان لیگ اروپا شویم

استفانو پیولی، سرمربی میلان، معتقد است که تیم او می‌تواند قهرمان اروپا شود اما فعلا هدف آن‌ها صعود به یک چهارم نهایی لیگ اروپا است.

پیولی: فکر می‌کنیم می‌توانیم قهرمان لیگ اروپا شویم

به گزارش "ورزش سه"، استفانو پیولی معتقد است که میلان نیازی به دفاع از کریستین پولیشیچ ندارد و از رافائل لیائو می‌خواهد فکر کند که توانایی این را دارد تا در هر مسابقه تفاوت ایجاد کند.

پیولی در آستانه بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا مقابل اسلاویا پراگ در کنفرانس خبری پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

میلان روز جمعه با نتیجه 1-0 مقابل لاتزیو پیروز شد. پولیشیچ پس از بازی به دنبال یک درگیری که منجر به کارت قرمز لوکا پلگرینی شد، در شبکه‌های اجتماعی تهدید به مرگ شد.

پیولی درباره بازی مقابل لاتزیو گفت: "از نظر فنی بهترین بازی ما نبود، اما نگرش درستی از خود نشان دادیم. تیم احساس خوبی دارد. بخش تعیین کننده فصل در راه است و ما آماده رویارویی با آن هستیم. پولیشیچ نیازی به دفاع ندارد. داستان او گویای همه چیز است. شبکه‌های اجتماعی به مکانی برای توهین و بی‌ادبی تبدیل شده‌اند و پولیشیچ از حمایت‌ ما برخوردار است."

رافائل لیائو؟
لیائو کیفیت ایجاد تفاوت در هر مسابقه را دارد. گاهی اوقات او گل نمی‌زد اما به دیگران اجازه می‌دهد این کار را انجام دهند. او همیشه یک تهدید برای حریفان و یک بازیکن مهم برای ما بوده است. او باید به خودش اعتقاد داشته باشد و فکر کند که می‌تواند در هر بازی تعیین کننده باشد.

1998530

میلان برای قهرمانی در لیگ اروپا چقدر شانس دارد؟
ما باید فکر کنیم که می‌توانیم آن را ببریم اما ابتدا باید به مرحله یک چهارم نهایی صعود کنیم. نگاه کردن به خیلی جلوتر از موقعیت فعلی درست نیست. هر حریفی در اروپا سرسخت است. ما باید قدم به قدم پیش برویم. احساس خوبی داریم و باید متقاعد شویم که می‌توانیم تا آخر راه برویم. بازیکنانم نسبت به 4 سال قبل ثابت کرده‌اند که قدم‌های بزرگی برداشته‌اند. ما پیشرفت کرده‌ایم.

صعود پاری سن ژرمن به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا؟
متأسفانه لیگ قهرمانان دیگر بخشی از زمان حال ما نیست و نباید به جزئیاتی که در گذشته از دست داده‌ایم، فکر کنیم. اکنون ما باید فقط به بازی بعدی فکر کنیم و تا جایی که ممکن است در لیگ اروپا پیش برویم.

فراز و نشیب میلان در ماه‌های اخیر؟
آخرین بازی‌ای که بد باختیم مقابل مونتزا بود. عملکرد ما در دو تا سه ماه گذشته در سطح بالایی بوده است.

دیدگاه‌ها