کد خبر : 2007103 | 16 اسفند 1402 ساعت 21:44 | 39.8K بازدید | 15 دیدگاه

دی‌بروینه: مورینیو نگذاشت شاگرد کلوپ شوم!

کوین دی بروینه فاش کرد که او شانس این را داشت که با یورگن کلوپ در بروسیا دورتموند کار کند اما ژوزه مورینیو مانع انتقال او از چلسی به این تیم شد.

دی‌بروینه: مورینیو نگذاشت شاگرد کلوپ شوم!

به گزارش "ورزش سه"، دی بروینه پس از یک دوره حضور قرضی در وردربرمن به چلسی بازگشت و با این فرصت مواجه شد تا برای یک دوره موقت دیگر به بوندسلیگا بازگردد. او می‌گوید پیوستن به دورتموند که در آن زمان توسط کلوپ هدایت می‌شد، یک گزینه بود، اما مورینیو، سرمربی وقت آبی‌ها تصمیم گرفت او را در استمفوردبریج نگه دارد.

او به تی‌ان‌تی اسپورت گفت: "من با اینکه می‌دانستم سال اول را قرضی در وردربرمن خواهم بود با چلسی قرارداد امضا کردم چون فکر می‌کردم اگر واقعا خوب عمل کنم، شانس خواهم داشت. من پیش فصل را با چلسی گذراندم و به وردربرمن رفتم، سال بسیار خوبی داشتم. من می‌توانستم در آن زمان با کلوپ به دورتموند بروم یا ماندن در چلسی را انتخاب کنم.
ژوزه از من می‌خواست که بمانم، اما همکاریمان نتیجه نداد، شاید کمی هم به خاطر عجول بودن من، اما من فقط می‌خواستم فوتبال بازی کنم."

1998542

علیرغم اینکه مورینیو او را حفظ کرد، دی بروینه در نیمه اول فصل 14-2013 تنها 3 بازی در لیگ برتر انجام داد و تصمیم گرفت با یک انتقال دائمی به وولفسبورگ برود جایی که تبدیل به یک ستاره شد و به منچسترسیتی پیوست.

او در پاسخ به این سوال که آیا قبل از جدایی‌اش لیاقت حضور در تیم چلسی را داشت یا خیر، گفت: "من اعتماد به نفس داشتم. می‌دانم که بازیکنان خوب زیادی در آنجا حضور داشتند و این تیم یک ترکیب برتر داشت. اما می‌دانم که چلسی چگونه کار می‌کند. بچه‌های جوان را قرض می‌گیرید، برمی‌گردانید و دوباره قرض می‌دهید تا بازی به ستاره‌ها برسد و من دیگر چنین شرایطی را نمی‌خواستم، بنابراین فقط کمی فشار آوردم تا فروخته شوم و این اتفاق افتاد."

دیدگاه‌ها