کد خبر : 2007110 | 16 اسفند 1402 ساعت 22:09 | 22.6K بازدید | 8 دیدگاه

ستاره سابق بارسا: کاش رافا مارکز جانشین ژاوی شود!

پدرو رودریگز، ستاره سابق بارسلونا، می‌گوید رافا مارکز سرمربی مناسبی برای این باشگاه خواهد بود.

ستاره سابق بارسا: کاش رافا مارکز جانشین ژاوی شود!

به گزارش "ورزش سه"، پس از اینکه ژاوی هرناندز اعلام کرد که در پایان فصل از بارسلونا جدا خواهد شد، رسانه‌ها و افراد مختلف مربیان متفاوتی را برای جانشینی این مرد اسپانیایی مطرح کردند.

یکی از این گزینه‌ها، رافا مارکز، سرمربی تیم B بارسا است. او خودش هم اشتیاق زیادی برای این شغل دارد. «خوشحال خواهم شد.» این چیزی بود که او در مواجهه با احتمال سرمربی‌گری‌اش در تیم اصلی گفت.

برخی معتقدند با توجه به اینکه بارسلونا تیم جوانی دارد و او کار با جوانان را به خوبی بلد است و سابقه کار با چند تن از بازیکنان فعلی را هم دارد، انتخاب او تصمیم درستی است.

1998559

یکی از این بازیکنان پدرو رودریگز است که به مدت هفت سال در بارسلونا حضور داشت و سپس این تیم را ترک کرد. او که اکنون برای لاتزیو بازی می‌کند قبلاً ژاوی هرناندز را بهترین مربی برای بلوگرانا دانسته بود و حتی گفته بود که حاضر است با اولین تماس این مربی، بلیت هواپیما بگیرد و برای امضای قرارداد با بارسلونا آماده شود.

او اکنون در مصاحبه جدیدی به جدایی ژاوی و بهترین جایگزین برای او پرداخته است. این وینگر اسپانیایی گفت: «ژاوی هنوز هم مربی بزرگی است. اینکه او از بارسلونا جدا می‌شود خبر ناراحت‌کننده‌ای است. امیدوارم در ادامه مربی‌گری‌اش موفق باشد.

اگر قرار باشد کسی را به‌عنوان جانشین او انتخاب کنم او رافا مارکز است. او بازیکنی باورنکردنی بود و اکنون به‌عنوان مربی عملکرد بسیار خوبی دارد. در صورتی‌که ژاوی برود مارکز جایگزین خوبی برای او خواهد بود. برای او آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم بتواند مربی بعدی بارسا باشد.»

دیدگاه‌ها