کد خبر : 2007112 | 16 اسفند 1402 ساعت 22:15 | 22.1K بازدید | 4 دیدگاه

ستاره مصدوم پایش را به دست دکتر معجزه‌گر می‌سپارد

مختار دیاخابی، ستاره والنسیا، که در بازی با رئال مادرید دچار مصدومیت شدیدی شد، پای خود را به دستان «دکتر معجزه‌گر» خواهد سپرد.

ستاره مصدوم پایش را به دست دکتر معجزه‌گر می‌سپارد

به گزارش "ورزش سه"، دیاخابی، مدافع میانی والنسیا به دلیل مصدومیت شدید زانو که شنبه گذشته در دیدار حساس مقابل رئال مادرید متحمل شد، روز پنجشنبه تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت.

دو روز پس از این مصدومیت غم‌انگیز خبر نگران‌کننده‌ای منتشر شد. اینکه او ممکن است دیگر هرگز نتواند فوتبال بازی کند و مجبور به بازنشستگی زودتر از موعد شود، باعث ناراحتی اهالی فوتبال شد، اگر چه در خبر امیدوارکننده امروز، شانس او برای حضور مجدد در زمین فوتبال بیشتر شده است.

1998561

شخصیت اصلی این داستان برتراند سونری کوت، جراح ارتوپد مشهوری است که در درمان آسیب‌های رباط زانو تخصص بالایی دارد. آنطور که مارکا خبر داده است، این پزشک بازیکنانی مانند زلاتان ابراهیموویچ، نبیل فکیر، نیمار، سرخیو آگوئرو یا حتی ورزشکاران دیگری مانند ژیرو موین را جراحی کرده است که در کمتر از دو سال پس از تحمل همان آسیب دیدگی دیدگی دیاخابی در هر دو زانو، به مسابقات برگشته‌اند.

1998562

اکنون این دیاخابی است که این پزشک را به‌عنوان جراح خود انتخاب کرده است. بازیکن اگر می‌خواهد که دوباره بتواند در زمین فوتبال بازی کند، باید امیدوار باشد که برتراند سوری کوت یک بار دیگر معجزه کند. عمل جراحی قرار است پنجشنبه هفته آینده انجام شود.

دیدگاه‌ها