کد خبر : 2007128 | 17 اسفند 1402 ساعت 05:31 | 6.9K بازدید | 2 دیدگاه

از هت‌تریک سوما تا گلزنی تاباتا

آتش بازی ستارگان در پرگل.ترین بازی هفته لیگ قطر

بازی‌ تیم‌های القطر و العربی به دراماتیک‌ترین شکل ممکن و با هفت گل به پایان رسید.

آتش بازی ستارگان در پرگل.ترین بازی هفته لیگ قطر

به گزارش ورزش سه، از هفته شانزدهم لیگ ستارگان قطر امشب تیم‌های القطر و العربی به میزبانی تیم القطر به مصاف هم رفتند. بازی‌ای که از نظر جدولی با توجه به رتبه دو تیم از حساسیت بالایی برخوردار نبود اما در اوج جذابیت دنبال شد.

در نیمه نخست بازی عمر سومای سوری موفق شد با پاس مارکو وراتی گل اول العربی را به ثمر برساند تا بازی در نیمه نخست با برتری یک گله شاگردان یونس علی به پایان برسد. این نیمه آرامش قبل از طوفان دو تیم در نیمه دوم بود.

با شروع نیمه دوم و در پنجاهمین دقیقه بازی رافینیا ستاره سابق بارسا بود که از روی نقطه پنالتی دروازه القطر را برای بار دوم باز کرد. پنج دقیقه بعد عمرسوما روی پاس مساکنی سومین گل را وارد دروازه القطر کرد تا خیال العربی از بابت پیروزی راحت شود.

اما از دقیقه ۷۶ و با گلزنی یوهان بولی ستاره سابق الغرافه بود که القطری‌ها به بازی برگشتند. بولی ده دقیقه بعد گل دوم خود و تیمش را به ثمر ‌رساند تا اختلاف به حداقل برسد. بازی با همین نتیجه به وقت‌های اضافی کشید که در پنجمین دقیقه یک پنالتی برای تیم القطر به دست آمد و رودریگو تاباتای باتجربه پشت توپ ایستاد و دروازه العربی را برای سومین بار باز کرد.

در حالی که همه در انتظار سوت پایان بازی بودند، داور در سوت خود دمید اما به نشانه اعلام پنالتی برای العربی تا عمر سومای سوری پشت توپ قرار بگیرد و با گل کردن آن، هم هتریک کند و هم تیمش را به سه امتیاز فوق نفس گیر این دیدار برساند.

1998587

با این نتیجه العربی ۲۱ امتیازی شد و در رتبه پنجم جدول قرار گرفت و القطر نیز ۱۳ امتیازی ماند و در همان رتبه دهم جدول باقی ماند.

دیدگاه‌ها