کد خبر : 2007133 | 17 اسفند 1402 ساعت 06:39 | 20.8K بازدید | 55 دیدگاه

ترنت الکساندر-آرنولد:

جام‌های لیورپول‌ باارزش‌تر از جام‌های سیتی هستند

ترنت الکساندر-آرنولد، ستاره لیورپول، معتقد است جام‌هایی که آن‌ها به دست آورده‌اند برای هواداران‌شان، نسبت به جام‌هایی که منچسترسیتی به دست آورده، اهمیت بیشتری دارد.

جام‌های لیورپول‌ باارزش‌تر از جام‌های سیتی هستند

به گزارش "ورزش سه"، ترنت الکساندر-آرنولد می‌گوید که به دلیل تفاوت شرایط مالی بین این دو باشگاه، جا‌م‌ها برای لیورپول بیشتر از منچسترسیتی ارزش و اعتبار دارند. لیورپول در این فصل به دنبال یک چهارگانه تاریخی است و در حال حاضر با قهرمانی در جام اتحادیه این فصل، یک جام ممکن را کسب کرده است.

آن‌ها در صدر جدول لیگ برتر هستند، مدعی قهرمانی در لیگ اروپا و همچنین در حال رقابت برای قهرمانی در جام حذفی هستند. تلاش سیتی برای متوقف کردن آن‌ها در لیگ است که فصل گذشته سه گانه را به دست آوردند. سیتی پس از منچستریونایتد در سال 1999 به عنوان اولین باشگاه انگلیسی موفق به انجام این کار شد.

شاگردان پپ گواردیولا در سال‌های اخیر روی فوتبال انگلیس مسلط بوده‌اند و در 6 سال گذشته 5 عنوان قهرمانی لیگ برتر را کسب کرده‌اند. ترنت الکساندر-آرنولد تاکید می‌کند که جام‌هایی که لیورپول کسب می‌کند برای آن‌ها بیشتر از جام‌هایی که سیتی به دست می‌آورد، اهمیت دارد.

1998595

ملی پوش انگلیسی در مصاحبه با فورفورتو گفت: "این سخت است. ما در برابر ماشینی هستیم که برای قهرمانی ساخته شده است. این ساده‌ترین راه برای توصیف منچسترسیتی است. با نگاهی به این دوران، اگرچه آن‌ها عناوین بیشتری نسبت به ما کسب کرده‌اند و احتمالاً موفق‌تر بوده‌اند، جام‌های ما به دلیل شرایط مالی در هر دو باشگاه، برای ما و هواداران ما اهمیت بیشتری خواهد داشت. اینکه هر دو باشگاه چگونه تیم‌های خود را دور هم جمع کرده‌اند و روشی که ما دنبال کرده‌ایم، احتمالاً برای هواداران ما معنای بیشتری دارد."

لیورپول و منچسترسیتی امسال هم برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر با یکدیگر رقابت دارند. ترنت الکساندر آرنولد در این خصوص گفت: "از ابتدای سال، سیتی این کورس را آغاز می‌کند و توقف آن دشوار است اما در گذشته نشان داده‌ایم که توانسته‌ایم این کار را انجام دهیم و دلیلی وجود ندارد که نتوانیم در این فصل به آن‌ها برسیم. هیجان زده هستیم که با سیتی رقابت می‌کنیم و می‌دانیم که در موقعیت خوبی هستیم. مطمئنم که آن‌ها نیز مانند ما انگیزه خواهند داشت. این یک پایان هیجان انگیز خواهد بود."

1998596

دیدگاه‌ها