کد خبر : 2007141 | 17 اسفند 1402 ساعت 07:13 | 11.6K بازدید | 9 دیدگاه

هیچ مربی‌ای این تیم را رها نمی‌کند!

بی‌توجه به پیشنهادهای وسوسه‌کننده: اینزاگی می‌ماند

علیرغم علاقه چند باشگاه بزرگ، سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، علاقه زیادی به ماندن در این تیم دارد.

بی‌توجه به پیشنهادهای وسوسه‌کننده: اینزاگی می‌ماند

به گزارش "ورزش سه"، انتظار می‌رود سیمونه اینزاگی با وجود شایعاتی مبنی بر جدایی‌اش، قراردادش در اینتر را تمدید کند. طبق گزارش داویده استوپینی از گاتزتا دلو اسپورت،  لیورپول پس از جدایی یورگن کلوپ در پایان فصل، علاقه خود را برای به خدمت گرفتن سیمونه اینزاگی به عنوان سرمربی جدید ابراز کرده است.

با این حال، اینزاگی مایل به ماندن در اینتر است زیرا او تیمی برنده خلق کرده است که می‌تواند در سال‌های آینده هم موفقیت‌های بی‌شماری به دست بیاورد.

سرمربی نراتزوری در مصاحبه‌ای در مورد ماندن در اینتر پس از این فصل گفت: «در پایان فصل این سه سال را با هم بررسی خواهیم کرد. من اینتر را دوست دارم و رابطه‌ام با باشگاه و بازیکنان عالی است. تیم خوبی داریم و فکر نکنم مربی‌ای پیدا شود که دلش بخواد این باشگاه را رها کند. در پایان فصل بیشتر صحبت می‌کنیم.»

1998615

اینزاگی از زمان نایب قهرمانی فصل گذشته در لیگ قهرمانان اروپا، اعتماد مدیران و بازیکنان را به دست آورده است. با توجه به خدمات او، باشگاه قرار است قرارداد او را تمدید کند که به‌طور قابل توجهی دستمزد او را از ۵.۵ میلیون یورو خالص فعلی افزایش می‌دهد.

اینتر با پیوتر زیلینسکی و مهدی طارمی، که هر دو گزینه مدنظر اینزاگی هستند، برای فصل بعد به توافق رسیده است. همه شواهد حاکی از این است که او چند سال دیگر هم به‌عنوان سرمربی اینتر به سفر خود ادامه می‌دهد. با توجه به دلایل خانوادگی و جاه طلبی‌های ورزشی، ماندن در اینتر برای مدتی طولانی بهترین گزینه برای مربی ایتالیایی است.

دیدگاه‌ها