کد خبر : 2007143 | 17 اسفند 1402 ساعت 00:12 | 28.9K بازدید | 4 دیدگاه

مهاجم ایران در آستانه قهرمانی در یونان

وولوس در حضور تعویضی مهاجم ایرانی خود به فینال جام حذفی یونان رسید.

مهاجم ایران در آستانه قهرمانی در یونان

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مسابقات دور برگشت سوپر لیگ یونان، تیم فوتبال وولوس در حالی که کریم انصاری‌فرد را برخلاف دیدار اخیرش در ترکیب اولیه نداشت و جزو نفرات ذخیره می‌دید، از ساعت 20:30 امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه کلینتیس ویکلیدیس به مصاف تیم پانتولیکوس رفت.

یاران انصاری‌فرد که در دیدار رفت نیمه نهایی جام حذفی مقابل پانتولیکوس به برتری یک بر صفر رسیده بودند، در مسابقه برگشت به تساوی برابر حریف خود رضایت دادند ولی توانستند به فینال صعود کنند.

تیم فوتبال وولوس در دیدار برگشت و بازی خانگی مقابل پانتولیکوس به تساوی بدون گل رسید تا بخاطر پیروزی در دیدار رفت، صعودش به فینال جام حذفی یونان را راه یابد.

1998620

کریم انصاری‌فرد، مهاجم ایرانی وولوس که در دیدار اخیرشان در سوپر لیگ حضور یک نیمه‌ای و ثابت مقابل آ ا ک آتن داشت، در مسابقه حذفی برابر پانتولیکوس در دقیقه 79 وارد زمین شد و یک کارت زرد هم گرفت.

یاران انصاری‌فرد پس از قطعی شدن صعودشان به فینال جام حذفی یونان، در کنار تماشاگران‌شان به جشن و پایکوبی پرداختند و مدت‌ها بعد از بازی در زمین چمن مانده بودند و امیدوار هستند در دیدار پایانی هم که باید مقابل پاناتینایکوس قرار بگیرند هم به برتری برسند.

دیدگاه‌ها