کد خبر : 2007144 | 17 اسفند 1402 ساعت 07:25 | 37.3K بازدید | 37 دیدگاه

افشاگری عجیب: گواردیولا سر بایرن را کلاه گذاشت!

فرناندینیو، کاپیتان سابق منچسترسیتی، مدعی است که پپ گواردیولا با طرحی مرموزانه، انتقال کوین دی‌بروینه به بایرن مونیخ را منتفی کرد.

افشاگری عجیب: گواردیولا سر بایرن را کلاه گذاشت!

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا از زمان ورود به منچسترسیتی در سال 2016، استعدادهای زیادی را از جمله ارلینگ هالند را به خدمت گرفته است. افشاگری فرناندینیو تایید کرد که این مربی کوین دی‌بروینه را با یک روش عجیب به سیتی منتقل کرده است.

این هافبک بلژیکی که در سال 2014 چلسی را ترک کرد، در سال 2015 توسط مانوئل پلگرینی از وولفسبورگ به خدمت گرفته شد. اما قبل از اینکه دی بروینه به سیتی برود با بایرن مونیخ و پپ گواردیولا در ارتباط بود.

فرناندینیو، کاپیتان سابق منچسترسیتی، که در سال 2013 به منچسترسیتی پیوست، به دنیلسون شو در مورد روش عجیب انتقال دی بروینه به سیتی گفت: "گواردیولا در بایرن بود و دی‌بروینه در وولفسبورگ. مدیران بایرن به پپ می‌گویند ما وضعیت این بازیکن را بررسی کردیم، نظر تو در مورد انتقال او به بایرن چیست؟ و پپ به آن‌ها گفت: "نه، نه، نه، من او را نمی‌خواهم، فکر نمی‌کنم او در تیم ما جا بیفتد."

1998621

به گفته فرناندینیو، گواردیولا به دلایلی بهانه‌ای برای عدم جذب دی‌بروینه آورد. او ادامه داد: "یک سال می‌گذرد، دی‌بروینه به سیتی می‌رود، یک سال دیگر می‌گذرد، گواردیولا به سیتی منتقل می‌شود. پپ می‌دانست که به سیتی می‌رود و دی‌بروینه را به آنجا فرستاد."

از زمان حضور دی‌بروینه در سیتی، او طی 369 بازی رسمی 98 گل زده و 165 پاس گل ارسال کرده است. این بازیکن 32 ساله با گواردیولا 5 قهرمانی در لیگ برتر، یک قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا، 5 جام اتحادیه و 2 جام حذفی را به دست آورده است.

دیدگاه‌ها