کد خبر : 2007153 | 17 اسفند 1402 ساعت 04:44 | 16.8K بازدید | 9 دیدگاه

فرزانه، نسیمه و فرشته؛ سه ستاره‌ خاموش نشدنی

از این سه دختر پرافتخار سن‌شان را اصلا نپرسید!

سه ستاره بی‌بدیل سال‌های دور فوتسال زنان ایران، کماکان با انگیزه بسیار بالا به درخشش در لیگ و تیم‌ ملی ادامه می‌دهند.

از این سه دختر پرافتخار سن‌شان را اصلا نپرسید!

به گزارش “ورزش سه”، کمتر کسی است که نداند تیم ملی فوتسال زنان ایران، قهرمان بلامنازع قاره آسیا است. تیمی که در هر دو دوره برگزاری مسابقات جام ملت‌های آسیا، موفق به فتح جام قهرمانی شده است. هم در سال ۲۰۱۵ و هم در سال ۲۰۱۸ این ستاره‌های فوتسال زنان ایران بودند که یک بار با هدایت شهرزاد مظفر و بار دیگر تحت رهبری فروزان سلیمانی، جام قهرمانی قاره کهن راه بالای سر بردند. اما نکته جالب توجه در خصوص این تیم، حضور پُررنگ و البته درخشان ستاره‌های آن سال‌ها در لیگ کنونی فوتسال است. شاخص‌ترین آن‌ها هم فرزانه توسلی، فرشته کریمی و نسیمه غلامی هستند که هر سه بیش از ۳۵ سال سن دارند اما کماکان در لیگ فوتسال زنان می‌درخشند.

فرزانه توسلی که در همین مسابقات اخیر تیم ملی در کافا فقط یک گل دریافت کرد و در ۳ مسابقه موفق به کلین‌شیت شد. او همچنان معتقد است در حال سپری کردن روزهای اوج خودش است و قصد کنار گذاشتن فوتسال را ندارد. فرزانه در آخرین گفتگوی خود با ما گفت: هر زمان احساس کنم که در حال اُفت هستم؛ فوتسال را کنار می‌گذارم.

1998637

نسیمه غلامی ۳۸ ساله، همین امسال موفق شد با ۱۶ گل زده عنوان خانم گلی سوپرلیگ فوتسال زنان را با پیراهن سایپا به دست آورد؛ او اگرچه دو سالی است به اردوی تیم ملی دعوت نمی‌شود اما کماکان قصد خداحافظی با پیراهن تیم ملی را ندارد. نسیمه با درخشش در سوپرلیگ می‌خواهد خودش را به کادرفنی تیم ملی تحمیل کند؛ اتفاقی که البته دور از ذهن هم به نظر نمی‌رسد.

1998638

فرشته کریمی ۳۵ ساله اما امسال فصل درخشانی را پشت سر نگذاشت.‌ او اگرچه در آغاز فصل برای شاهین نطنز ستاره بود اما در ادامه با مصدومیت از ناحیه زانو مواجه شد و مجبور به انجام عمل جراحی شد. کریمی هم به مانند دو همتای خودش انگیزه بسیار زیادی برای بازگشت به سالن فوتسال دارد و همین دیروز در گفتگو با “ورزش سه” گفت:‌ می‌خواهم پرقدرت‌تر از همیشه به لیگ و تیم ملی برگردم. او هم‌اکنون دوران نقاهت پس از جراحی زانو را پشت سر می‌گذارد.

1998640

دیدگاه‌ها