کد خبر : 2007168 | 17 اسفند 1402 ساعت 01:26 | 9.3K بازدید | 8 دیدگاه

یک امتیاز مهم در بازی حساس هفته؛

السد با حزباوی در مسیر قهرمانی

مدافع ایرانی السد در شب تساوی تیمش مقابل الغرافه حضور کامل در زمین داشت.

السد با حزباوی در مسیر قهرمانی

به گزارش "ورزش سه"، در مهم‌ترین مسابقه هفته شانزدهم لیگ ستارگان قطر، تیم فوتبال السد که مثل دیدارهای قبل محمدامین حزباوی را به‌عنوان مدافع میانی در ترکیب داشت، از ساعت 20:30 سه‌شنبه شب در ورزشگاه ثانی بن جاسم مقابل تیم رده دومی الغرافه که پنج امتیاز کمتر از آنها داشت، قرار گرفت.

السد با توجه به فاصله امتیازی با الغرافه ابتدا سعی در جلوگیری از شکست و در ادامه ایجاد ضدحمله داشت که توانست در دقیقه 1+45 روی ارسال از سمت چپ زمین و گل به خودی سیدو سانو پیش بیفتد و با برتری یک بر صفر به رختکن برود.

الغرافه که سعی در جبران نتیجه و کم کردن فاصله پنج امتیازی با یاران حزباوی داشت، پس از حملات خطرناک و دو بار زدن به تیرک دروازه در این بازی، بالاخره موفق شد در دقیقه 71 توسط فرجانی ساسی به گل تساوی دست پیدا کند.

1998662

السد پس از این گل دوباره شکل هجومی گرفت و در دقیقه 80 با شوت زمینی یوسف عبدالرزاق به گل دوم رسید، اما دو دقیقه بعد الغرافه روی ارسال از جناح چپ و گل به خودی بوعلام خوخی کار را به تساوی کشید.

یاران حزباوی در نهایت این بازی خارج از خانه را با تساوی 2 بر 2 پشت سر گذاشتند تا 36 امتیازی شوند و در فاصله هفت هفته مانده به پایان فصل، با اختلاف 5 امتیازی، صدرنشین لیگ ستارگان قطر بمانند و الغرافه هم با این نتیجه 31 امتیازی شد و بخاطر تفاضل گل کمتر نسبت به الریان در جایگاه سوم قرار گرفت.

دیدگاه‌ها