کد خبر : 2007169 | 17 اسفند 1402 ساعت 01:33 | 48.9K بازدید | 143 دیدگاه

نمایش نه‌چندان خوب در برنابئو

رئال ۱-۱ لایپزیش: صعود پادشاه خوش‌شانس اروپا!

رئال مادرید با تساوی ۱-۱ مقابل لایپزیش، به پیروزی ۲-۱ در مجموع رسید و به مرحله بعد چمپیونزلیگ صعود کرد.

رئال ۱-۱ لایپزیش: صعود پادشاه خوش‌شانس اروپا!

به گزارش "ورزش سه"، مهم‌ترین بازی امشب فوتبال اروپا، جدال رئال مادرید و لایپزیش در دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در سانتیاگو برنابئو بود. دیدار رفت این دو تیم با برتری ۱-۰ رئال به پایان رسیده بود. آنها در بازی امشب با اینکه نمایش نه‌چندان قابل قبولی ارائه دادند، اما توانستند با یک تساوی ۱-۱ به مرحله یک‌چهارم نهایی راه پیدا کنند.

ویدئو: 326624

بازی در میانه‌های میدان و بدون دیدن موقعیت گلزنی برای دو تیم آغاز شد. لایپزیش با توجه به نیاز شدیدش به گلزنی سبک هجومی‌تری ارائه می‌داد. در دقیقه ۱۰ بنجامین ششکو با آندری لونین تک به تک شد. با اینکه او نتوانست موقعیتش را گل کند اما پرچم کمک داور هم بالا رفت و این موقعیت آفساید اعلام شد.

سه دقیقه بعد دنی اولمو در محوطه جریمه صاحب توپ شد اما ضربه‌اش از کنار دروازه به بیرون رفت.

1998664

در دقیقه ۱۶ نوبت به اوپندا رسید که در موقعیت گلزنی قرار بگیرد. او در لبه محوطه جریمه ضربه‌اش را زد اما توپ او هم از کنار دروازه راهی اوت شد.

در ادامه نیمه اول بازی توپ بیشتر در میانه‌های میدان در جریان بود و شاهد موقعیتی نبودیم تا اینکه در دقیقه ۴۱ لونین روی شوت محکم ژاوی سیمونز یک واکنش زیبا نشان داد تا دو تیم در نیمه اول بدون گل به رختکن بروند.

این شکل بازی در نیمه دوم هم ادامه داشت. در دقیقه ۴۸ اوپندا در گوشه محوطه جریمه صاحب توپ شد. او ضربه‌اش را به سمت دروازه زد اما لونین باز هم با یک سیو فوق‌العاده مانع از گلزنی شد.

در ادامه بازی بدون هیجان و اتفاق خاصی دنبال شد تا اینکه در دقیقه ۶۵ روی یک ضدحمله سریع، بلینگام در پشت محوطه با یک پاس فوق‌العاده وینیسیوس را در درون باکس به توپ رساند و او به زیبایی دروازه مهمان را باز کرد.

1998665

برتری رئال اما دوام چندانی نداشت. در دقیقه ۶۹ ویلی اوربان روی سانتر ارسالی از سمت چپ، با ضربه سری فوق‌العاده دروازه لونین را باز کرد.

1998666

در ۲۰ دقیقه پایانی بازی لایپزیش سراسر حمله شد تا با گلزنی بازی را به وقت اضافه ببرد. با این حال مدافعان رئال هم مستحکم ظاهر شدند و جز چند صحنه، موقعیت خاصی به حریف ندادند. در دقیقه ۸۳ ضربه سر خطرناک اوربان با اختلاف بسیار کمی از کنار تیرک دروازه به اوت رفت.

در دقیقه ۲+۹۰ المو در مقابل دروازه رئال به توپ رسید. او توپ را با سینه استپ کرد و موقعیت فوق‌العاده‌ای برای زدن گل برتری داشت اما شوتش با اختلاف بسیار کمی با برخورد به تیر از بالای دروازه به بیرون رفت.

در ادامه رئال در ثانیه‌های پایانی به خوبی بازی و حملات لایپزیش را کنترل کرد تا این دیدار با نتیجه مساوی خاتمه یابد. بدین ترتیب شاگردان کارلو آنچلوتی به لطف برد ۱-۰ در بازی رفت، با پیروزی ۲-۱ در مجموع به مرحله یک‌چهارم نهایی رسیدند.

دیدگاه‌ها