کد خبر : 2007187 | 17 اسفند 1402 ساعت 09:43 | 24.4K بازدید | 59 دیدگاه

گواردیولا: با رئال و بایرن برای قهرمانی رقابت می‌کنیم

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، تاکید کرد که آن‌ها برای قهرمانی اروپا با تیم‌های بزرگی رقابت می‌کنند.

گواردیولا: با رئال و بایرن برای قهرمانی رقابت می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا از صعود تیمش به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا خوشحال است. منچسترسیتی یک بار دیگر پیروز شد و مانند 7 بازی قبلی 3 گل به ثمر رساند.

در بازی برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، سیتی با نتیجه 3-1 کپنهاگن را از پیش رو برداشت و راهی دور بعدی شد.

گواردیولا در مورد این بازی گفت: "حمله به آن‌ها سخت بود، زیرا به خوبی هماهنگ شده‌اند، با 4 یا 5 در دفاع بازی می‌کردند. مقابل منچستریونایتد، بایرن مونیخ و گالاتاسرای بازی کردند و به این مرحله راه پیدا کرده بودند. حریف سختی بودند."

شانس سیتی برای قهرمانی اروپا؟

ما اطمینان داریم تیمی هستیم که می‌توانیم جام را به دست بیاوریم. ما با رئال مادرید و بایرن رقابت می‌کنیم.

حریف مرحله یک چهارم نهایی؟

نمی‌دانم با چه تیمی روبرو می‌شویم، منتظر می‌مانیم. مهم این است که ۷ هفته متوالی اینجا یعنی در مرحله یک چهارم نهایی هستیم. ما فوق‌العاده خوشحالیم که هنوز در همه مسابقات حضور داریم.

1998699

گل ارلینگ هالند؟

او به ریتم گلزنی نیاز دارد. او نیاز به بازی دارد. ما به او نیاز داریم. او یک گل باورنکردنی به ثمر رساند، واقعا زیبا. واقعا خوب بود.

تغییرات اجباری در ترکیب؟

می‌دانم که برخی از بازیکنان 3 روز بعد از بازی مقابل یونایتد چقدر خسته بودند. معمولاً وقتی چهارشنبه در لیگ قهرمانان بازی می‌کنید، در تمام کشورهای دنیا به شما اجازه می‌دهند شنبه بازی کنید. ما یکشنبه بازی می‌کنیم. بنابراین من به انرژی تازه در پای بازیکنانم نیاز داشتم. بازیکنانی که می‌توانستند خود را حفظ کنند. خوش شانس بودیم، خوش شانس بودیم که زودتر دو گل زدیم. این به ما کمک زیادی کرد زیرا این بازی در این مراحل بسیار پیچیده و خطرناک است.

دیدگاه‌ها