کد خبر : 2007209 | 17 اسفند 1402 ساعت 12:11 | 66.9K بازدید | 61 دیدگاه

لیگ قهرمانان ساده نیست

گواردیولا: همه دیدند رئال چطور زجر کشید!

پپ گواردیولا از بازی رئال-لایپزیش و دشواری کار کهکشانی‌ها برای صعود به دور بعد لیگ قهرمانان به عنوان مثالی خوب برای سختی کار در این رقابت‌ها حرف زد.

گواردیولا: همه دیدند رئال چطور زجر کشید!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی شب گذشته کار دشواری برای پیروزی برابر کپنهاگن نداشت و برد بازی رفت را تکرار کرد. سیتی در مجموع با برتری 6-2 توانست به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان راه یابد و جمعه بد مشخص می‌شود که باید برابر چه تیمی به میدان برود.

در پایان بازی از پپ گواردیولا سوال شد، 10 سال پیش سیتی در این مرحله نگران برخورد به رقبای خود بود ولی آیا حس نمی‌کند که حالا تیم‌های دیگر باید از سیتی بترسند؟

1998724

پپ در پاسخ گفت: «به رئال و بایرن نگاه کنید. این دو تیم چند قهرمانی چمپیونزلیگ دارند؟ باید به آنها و تاریخشان احترام گذاشت. صحبت از ترس نیست اما باید به رقبایی با نام و اعتبار رئال و بایرن که معتقدم اصلی‌ترین رقبای ما هستند، احترام گذاشت. برای من همین‌که سیتی از دور گروهی صعود کند، یک موفقیت نسبی است چون واقعا کار دشواری است. شما فکر می‌کنید پیروزی برابر تیم‌هایی مثل کپنهاگن ساده است؟ خیر اینطور نیست.»

مربی اسپانیایی ادامه داد: «باید به هر تیمی احترام گذاشت. به رئال نگاه کنید، همه دیدند که چطور برابر لایپزیش رنج کشید. سال قبل وقتی ما لایپزیش را حذف کردیم، گفتند کار ساده‌ای بود. حتی بازی برابر لوتون نیز دشواری‌های خودش را دارد و می‌تواند پیچیده باشد. اینکه در بازی قبلی تیمی را شکست داده‌اید، تضمینی برای برد مجدد شما نیست. برای من اینکه به یک چهارم نهایی رسیده‌ایم و هنوز در جام زنده‌ایم، واقعا اتفاق بزرگی است.»

دیدگاه‌ها