کد خبر : 2007229 | 17 اسفند 1402 ساعت 13:46 | 52.7K بازدید | 48 دیدگاه

در حمله بازیکن نداشتیم

انتقاد علنی کروس از تاکتیک عجیب آنچلوتی

تونی کروس مشکل اصلی رئال به‌خصوص در نیمه اول بازی برابر لایپزیش را کمبود مهره در فاز تهاجمی عنوان کرد.

انتقاد علنی کروس از تاکتیک عجیب آنچلوتی

به گزارش "ورزش سه"، وقتی ترکیب رئال برای بازی با لایپزیش اعلام شد، بسیاری تعجب کردند. کارلتو رئال را با سیستم 1-5-4 به زمین فرستاد و فقط وینیسیوس در خط حمله قرار داشت و بلینگام نیز پشت سر او بازی می‌کرد.

هر زمان کارلتو دست به اختراعی جدید می‌زند، معمولا اوضاع برای رئال خوب پیش نمی‌رود و سیستم محتاطانه او به ضرر رئال شد. رئال در نیمه اول حرفی برای گفتن نداشت و با وجود ورود رودریگو به زمین در نیمه دوم، بازهم شاهد تغییر روند بازی نبودیم و لایپزیش تیم بهتر میدان باقی ماند.

1998749

تونی کروس در آنالیز خود از بازی گفت: «توپ در اختیار ما بود ولی لایپزیش موقعیت گل خلق می‌کرد. سازماندهی بسیار خوبی داشتند و به لطف دفاع خوب، در ضد حملات بارها به ما ضربه زدند. لایپزیش می‌دانست چطور باید بازی کند و ما هم می‌دانستیم برابر رقیب خطرناکی بازی داریم. در برخی مقاطع توپ را به خوبی پاس می‌دادیم ولی مشکل اینجا بود که در خط حمله نفر نداشتیم. کسی آنجا نبود تا ضربه نهایی را بزند و این مشکل اصلی ما بود.»

کروس ادامه داد: «نتیجه پایانی به سود ما بود ولی روند بازی چیز دیگری را نشان می‌داد. بین دو نیمه از شکل بازی خودمان راضی نبودیم. نیمه دوم کمی بهتر شد ولی باز هم نمی‌توان گفت شایسته صعود بودیم. خوب بازی نکردیم ولی مهم‌تر از هر چیزی صعود بود و به این هدف رسیدیم.»

دیدگاه‌ها