کد خبر : 2007230 | 17 اسفند 1402 ساعت 13:47 | 6.5K بازدید | 1 دیدگاه

پابلو لونگوریا:

حق پخش لیگ فرانسه نباید به امباپه ربط داشته باشد

پابلو لونگوریا، رئیس باشگاه مارسی، معتقد است که نباید حقوق تلویزیونی مسابقات لیگ فرانسه پس از خروج کیلیان امباپه کاهش پیدا کند.

حق پخش لیگ فرانسه نباید به امباپه ربط داشته باشد

به گزارش "ورزش سه"، امشب المپیک مارسی در چارچوب دور رفت یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ اروپا به مصاف ویارئال خواهد رفت. پابلو لونگوریا قبل از این دیدار مصاحبه‌ای با روزنامه اسپانیایی آ.اس انجام داد است.

این مصاحبه فرصتی شد تا از رئیس باشگاه مارسی درمورد عواقب خروج کیلیان امباپه از پاری سن ژرمن روی حق پخش تلویزیونی و ضررهای مالی احتمالی، سوال شود.

او درخصوص این اتفاق گفت: "چیزی که من نمی‌فهمم این باور در مورد از دست دادن امباپه و حق پخش تلویزیونی و این عبارت رایج است: «خدا را شکر، پاری سن ژرمن آمد تا حقوق تلویزیونی فوتبال فرانسه را حفظ کند.» حجم حقوق تلویزیونی مشابه چیزی است که ما در حال حاضر داریم. معنی آن چیست؟ هزینه‌ها توسط خود مسابقه و اتفاقاتی که رقم می‌خورد، تعیین می‌شود. این خود یک بازی است که حقوق تلویزیونی شما را اصلاح می‌کند، نه یک بازیکن یا ستاره‌ها.

1998751

او با اشاره به مسابقات فوتبال در اسپانیا گفت: "لالیگا بدون نیمار، لیوپل مسی و کریستیانو رونالدو به رشد خود ادامه داد. فکر می‌کنید چرا؟ چون در طول هفته اتفاقات زیادی دارید. سطح فوتبال لیگ فرانسه بالاست. استادیوم‌ها در اکثر موارد خوب هستند. سطح جذابیت و پخش تلویزیون خوب است، اما چیزی که ما باید بهبود دهیم، اخبار روزانه‌ای است که در مورد بازی‌ها منتشر می‌شود. مشکل در فرانسه روشی است که ما این داستان را به‌صورت روزانه تعریف می‌کنیم، زیرا ما هیجان آن را فراموش کرده‌ایم. ما باید دوباره در مورد فوتبال صحبت کنیم، در مورد ورزش، داستان‌هایی را در مورد بازی‌ها تعریف کنیم."

دیدگاه‌ها