کد خبر : 2007238 | 17 اسفند 1402 ساعت 14:22 | 36.9K بازدید | 31 دیدگاه

او این هفته داوری نمی‌کند

داور بازی والنسیا-رئال محروم شد

خیل مانسانو، داور بازی جنجالی رئال مادرید و والنسیا، این هفته قضاوت نخواهد کرد و رسانه‌های اسپانیایی نوشتند که احتمالا محروم شده است.

داور بازی والنسیا-رئال محروم شد

به گزارش "ورزش سه"، جنجال داوری بازی والنسیا و رئال مادرید همچنان ادامه دارد. این بازی که با حواشی بسیاری از جمله شعارهای هواداران والنسیا علیه کارلو آنچلوتی و وینیسیوس جونیور همراه بود، با یک مورد عجیب داوری هم به اتمام رسید.

در آخرین ثانیه‌های بازی بود که جود بلینگام با ارسال براهیم دیاز با ضربه سر دروازه والنسیا را باز کرد و سه امتیاز را برای تیمش به دست آورد اما چون مانسانو، داور بازی سوت پایان را ۲ ثانیه قبل به صدا درآورده بود گل قبول نشد.

1997284

از همان دقایق پس از بازی افراد زیادی به این تصمیم داور واکنش نشان دادند و آن را عجیب خواندند. کمیته داوران اسپانیا هم در بیانیه‌ای اعلام کرد تحقیقات در این مورد را آغاز کرده و به‌زودی نتایج آن را اعلام خواهد کرد.

دقایقی قبل فهرست داوران این هفته لالیگا اعلام شد و در آن خبری از خیل مانسانو حتی به عنوان کمک داور ویدیویی نیست.

1998759

مارکا نوشت که احتمالا مانسانو به‌خاطر اتفاقات دقایق پایانی بازی والنسیا-رئال محروم شده اما ممکن است تنها این یک هفته استراحت برای او باشد. سابقه داشته که یک داور بدون دلیلی خاص دو هفته قضاوت نکرده باشد. در مورد قضیه مانسانو احتمالا باید یکی دو هفته دیگر نیز صبر کنیم.

دیدگاه‌ها