کد خبر : 2007240 | 17 اسفند 1402 ساعت 14:49 | 14.9K بازدید | 14 دیدگاه

پیام احساسی سرمربی در فراق ورزشکار لرستانی؛

وعده مهاجری، صعود با رمز آریانا! (عکس)

هواداران تیم صدرنشین لیگ دسته اول، بعد از شادی صدرنشینی آن‌هم با یک بازی کمتر، حالا با یک خبر شوکه‌کننده مواجه شدند.

وعده مهاجری، صعود با رمز آریانا! (عکس)

به گزارش "ورزش سه" درگذشت دختر دوچرخه‌سوار لرستانی در حادثه آتش‌سوزی کام هواداران لرستانی را تلخ کرد و حالا رضا مهاجری، سرمربی موفق تیم خیبر خرم‌آباد با انتشار پیامی به این ماجرا واکنش نشان داده است.

مهاجری نوشته: روزگار همیشه بر وفق مراد ما نیست... درست در همین ایامی که برای یک لشگرکشی بزرگ به صدر جدول پایکوبی می‌کنیم، دست تقدیر یکی از بهترین اعضای خانواده ورزش لرستان را از ما گرفت و نه‌تنها ما در باشگاه بزرگ خیبر، که هواداران‌مان و مردم شریف لرتبار کشور را در غم فروبرد. از دست دادن بانوی ورزشکار و غیور خطه لرستان «آریانا ولی‌نژاد» عزیز را از صمیم قلبم به خانواده صبور او تسلیت می‌گویم و حسرت می‌خورم که واژه‌ها و کلمات توان نوشتن درباره این اندوه بزرگ را ندارند. ولی من و تمام جوانانم در تیم فوتبال خیبر به خانواده آریانا و مردم شریف لرستان قول می‌دهیم به‌خاطر او و به‌خاطر همه افتخاراتی که به نمایندگی از لرستان کبیر برای کشورمان ایران آفرید، به سمت قهرمانی گام برداریم و این موفقیت را خالصانه به نام او ثبت کنیم.

شاگردان مهاجری بایستی هفته آینده در مسجدسلیمان مقابل تیم نفت این شهر صف‌آرایی کنند و احتمالاً برنامه ویژه‌ای برای زنده نگه داشتن یاد آریانا خواهند داشت.

1998762

دیدگاه‌ها