کد خبر : 2007247 | 17 اسفند 1402 ساعت 15:04 | 14.6K بازدید | 13 دیدگاه

واتارو اندو:

احساس می‌کنم برای لیورپول بازیکن مهمی هستم

واتارو اندو، هافبک لیورپول، معتقد است که با ترکیب این تیم هماهنگ شده و می‌تواند بازیکن مهمی در تیم تحت هدایت یورگن کلوپ باشد.

احساس می‌کنم برای لیورپول بازیکن مهمی هستم

به گزارش "ورزش سه"، واتارو اندو در لیورپول خوشحال است و تایید کرد که پس از چند ماه حضور در این باشگاه نقش خود را به خوبی درک کرده و آماده است تا عناوین زیادی را کسب کند.

اندو 31 ساله در تابستان گذشته با قراردادی 4 ساله از اشتوتگارت به لیورپول پیوست تا جای خالی فابینیو را پر کند. پس از انتقال فابینیو به الاتحاد عربستان، مدیران لیورپول به سراغ ملی پوش ژاپنی رفتند و در نهایت او به بازیکن جدید قرمزها تبدیل شد.

او در مورد حمایت یورگن کلوپ گفت: "سرمربی همیشه از من حمایت می‌کند و او یک مرد بزرگ است. مربی همیشه به من و سایر بازیکنان اعتماد دارد تا بتوانیم بسیار بهتر بازی کنیم. فکر نمی‌کنم به عنوان یک بازیکن زیاد تغییر کرده باشم. باید درک می‌کردم که لیورپول چگونه بازی می‌کند، اکنون این را می‌دانم و می‌توانم دیگر اتفاقات را درک کنم، بنابراین تمام تلاشم را می‌کنم تا به تیم کمک کنم تا در هر بازی پیروز شود."

1998773

وضعیت خودت در تیم؟

احساس می‌کنم در حال حاضر می‌توانم بازیکن مهمی باشم، زیرا شرایط بسیار سختی است که دو یا سه بار در هفته بازی کنیم اما فشار زیادی احساس نمی‌کنم. من آدمی نیستم که همیشه خیلی به خودم فشار بیاورم. همیشه سعی می‌کنم آرام باشم و روی کارم تمرکز کنم.

پتانسیل کسب جام؟

ما پتانسیل کسب جام‌ها را داریم. استعدادهای جوان خوبی داریم و بازیکنان با تجربه شگفت‌انگیزی داریم که ترکیب خوبی بین این دو اجرا شده است. همه همیشه برای تیم بازی می‌کنند و به نظرم این برای کسب عناوین و رسیدن به هر چیزی بسیار مهم است. می‌توانم این را به وضوح ببینم و بنابراین می‌توانم بگویم که ما پتانسیل زیادی برای کسب عناوین داریم.

دیدگاه‌ها