کد خبر : 2007251 | 18 اسفند 1402 ساعت 02:24 | 18.8K بازدید | 7 دیدگاه

ستاره جدید مس، بهتر از کل دوران فولاد:

تراکتوری سابق مقابل استقلال شارژ شد

سعید واسعی پیش از بازی با تراکتور در شرایط ایده‌آل قرار گرفت و با انگیزه‌های خاص مقابل تیم سابق خود به میدان خواهد رفت.

تراکتوری سابق مقابل استقلال شارژ شد

به گزارش "ورزش سه"، سعید واسعی خرید جدید مس رفسنجان در بازی با استقلال عملکرد خیلی خوبی داشت و با نفوذهایی که از سمت راست انجام داد روز سختی را برای مدافعان استقلال رقم زد و یکی از دلایل پیروزی و صعود نارنجی‌پوشان به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی بود.

واسعی نیم‌فصل نخست 3 بازی را در ترکیب اصلی و 6 مسابقه را به عنوان بازیکن جانشین برای فولاد به میدان رفت که نقش خاصی روی گل‌های این تیم نداشت و دوران حضور خود در این تیم را بدون گل یا پاس گل به پایان رساند، مهم‌ترین تاثیرگذاری او در آخرین مسابقه‌ای که برای فولاد به میدان رفت ارسال خوب از نقطه کرنر بود که زمینه‌ساز گل اول فولاد مقابل صنعت نفت آبادان شد و ضربه ساسان انصاری در برگشت توسط موسی کولیبالی به گل تبدیل شد.

او فصل گذشته هم 16 بازی برای فولاد خوزستان انجام داد که در آخرین هفته لیگ برتر یک گل مقابل آلومینیوم اراک به ثمر رساند، ماحصل تلاش او در تیم فولاد تنها یک گل در 25 مسابقه بود.

اما واسعی در مس رفسنجان شروع فوق‌العاده‌ای داشت و در اولین حضور خود یک پاس گل زیبا برای محبی فراهم کرد و چندین موقعیت دیگر هم روی دروازه استقلال ایجاد کرد تا نقش ویژه‌ای در پیروزی این تیم مقابل صدرنشین لیگ برتر داشته باشد.

1998780

بازیکن سابق پیکان، تراکتور و فولاد در باشگاه جدید خود با روحیه‌ای خوب کار خود را شروع کرد و می‌تواند مانند دوران اوج خود در تیم پیکان بار دیگر در سطح اول فوتبال ایران بدرخشد و تکنیک خود را به رخ بکشد.

مس رفسنجان جمعه ساعت 15:45 مقابل تراکتور قرار خواهد گرفت و سعید واسعی مقابل تیم سابق خود با انگیزه‌های زیادی به میدان می‌رود و به دنبال ادامه روند درخشان در ترکیب مس رفسنجان خواهد بود.

دیدگاه‌ها