کد خبر : 2007253 | 17 اسفند 1402 ساعت 15:29 | 21.4K بازدید | 8 دیدگاه

لویک باده:

سرخیو راموس در زمین فقط سوت می‌زند!

لویک باده، مدافع سویا، عادت قدیمی سرخیو راموس را تایید کرده و اعلام کرد که تو در زمین فقط با سوت با بازیکنان ارتباط برقرار می‌کند‌.

سرخیو راموس در زمین فقط سوت می‌زند!

به گزارش "ورزش سه"، سویا پس از یک شکست در 6 بازی اخیر که آن هم مقابل رئال مادرید رقم خورد، این روزها وضعیت خوبی دارد. آن‌ها همچنین به 3 برد دست پیدا کرده‌اند.

تیم تحت هدایت کیکه سانچز فلورس اکنون 8 امتیاز با منطقه سقوط و همینطور تنها 9 امتیاز از رده دهم که در اختیار اوساسوناست، فاصله دارد.

یکی از دلایل موفقیت‌های اخیر سویا لویک باده است که همکاری او در خط دفاعی با سرخیو راموس باعث تداوم نتایج سویا در هفته‌های اخیر شده است.

1998782

این مدافع فرانسوی درمورد همکاری با راموس گفت: "بازی در کنار سرخیو خیلی خوب است. بله، او همیشه در حال سوت زدن است. این اشکالی ندارد، ما زوج خوبی در خط دفاعی می‌سازیم و باید آن را ادامه دهیم. راموس صحبت نمی‌کند، او فقط در زمین سوت می‌زند. البته باید بگویم که او باعث پیشرفت من شده و به ما کمک زیادی می‌کند. من هر روز از او یاد می‌گیرم."

راموس در تابستان گذشته با جدایی از پاری سن ژرمن به سویا بازگشت. این مدافع 37 ساله قراردادی یک‌ساله با این باشگاه اسپانیایی امضا کرد و در فصل جاری هم در 17 بازی لالیگا حضور داشته که حاصل آن 2 گل بوده است.

دیدگاه‌ها