کد خبر : 2007263 | 18 اسفند 1402 ساعت 02:39 | 26.9K بازدید | 63 دیدگاه

امانوئل پتی:

ابهت رئال مادرید داوران را می‌گیرد

ستاره سابق فرانسوی معتقد است برخی داوران در زمین تیم‌های بزرگی مثل رئال تحت تاثیر ابهت و عظمت باشگاه قرار می‌گیرند و خوب سوت نمی‌زنند.

ابهت رئال مادرید داوران را می‌گیرد

به گزارش "ورزش سه"، امانوئل پتی در تلویزیون فرانسه درباره کمک داوران در طول تاریخ به باشگاه‌های بزرگی مانند رئال مادرید اظهار نظر کرد. 

در جریان تساوی 1-1 دیشب رئال مادرید و لایپزیش، بازیکن سابق بارسلونا از داوری داویده ماسا ایتالیایی انتقاد کرد و از نرمش و ملایمت او در مواردی مانند خطای وینیسیوس جونیور روی اوربان حرف زد.

1998796

پتی گفت: «من فکر می‌کنم این در ناخودآگاه داوران است. من آن را با موناکو مقابل میلان بزرگ، با سه ستاره هلندی‌اش که بر اروپا مسلط بودند، تجربه کرده‌ام. آنها در فینال جام باشگاه‌های اروپا بازی کرده بودند و اسکودتو را هم بردند. اشتباهات جدی داوری در زمین میلان وجود داشت که توسط داور تایید نشد. چون داور تحت تاثیر عظمت میلان بود. در آن زمان VAR وجود نداشت و حتی ما بازیکنان به خودمان می‌گفتیم که این عجیب است.»

پتی ادامه داد: «در قضیه وینیسیوس من در مورد فساد داوری و توطئه صحبت نمی‌کنم. اما فکر می‌کنم حتی داوران هم وقتی به برنابئو می‌روند تحت تأثیر قرار می‌گیرند. این به‌خاطر ابهت رئال مادرید است. اما آیا این برای توجیه تمام اتفاقات سالیان متمادی کافی است؟» 

دیدگاه‌ها