کد خبر : 2007268 | 17 اسفند 1402 ساعت 19:23 | 26.3K بازدید | 23 دیدگاه

بازی دراماتیک هفته در دستگردی؛

هوادار ۲-۲ ذوب‌آهن: ۴ اخراجی و جبران دو گل!

با گل بابک مرادی از روی نقطه پنالتی در دقایق پایانی، هوادار بازی دو هیچ باخته را به تساوی کشاند.

هوادار ۲-۲ ذوب‌آهن: ۴ اخراجی و جبران دو گل!

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر، هوادار در ورزشگاه دستگردی تهران میزبان ذوب آهن اصفهان بود و این بازی مهیج و پرموقعیت با تساوی به پایان رسید.

هوادار که با مسعود شجاعی روند خوبی داشته و طی پنج بازی سه برد و دو مساوی کسب کرده حالا در شرایطی که به نظر می‌رسید اولین شکستش را تجربه کند اما یک امتیاز ارزشمند گرفت و بازی دو هیچ باخته به ذوب آهن را دو بر دو کرد.

ویدئو: 326686

در نیمه اول ذوب آهن در دقیقه ۱۱ با ضربه سر محمد قریشی پیش افتاد. پس از این گل هوادار خیلی تلاش کرد که بازی را به تساوی بکشاند اما بازنده به رختکن رفت‌.

در نیمه دوم نیز درحالی که بازی متعادل دنبال می‌شد این ذوب آهن بود که گل دوم را توسط مجید علیاری در دقیقه ۶۲ زد.

هوادار دست از تلاش برنداشت و با اخراج کمال کامیابی‌نیا حملات این تیم بیشتر شد. ابتدا داریوش شجاعیان با یک سوپر گل اختلاف را به حداقل رساند و سپس بابک مرادی از روی نقطه پنالتی گل تساوی را زد تا امتیازات مسابقه تقسیم شود.

هفته نوزدهم /ورزشگاه دستگردی / پنجشنبه، ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ / بدون تماشاگر

تیم داوری: کوپال ناظمی، فرهاد فرهادپور، صالح عرب‌آبادی و علی بای/ ناظر: البرز حاجی‌پور


هوادارترکیب هوادار:
علیرضا حقیقی، مرتضی منصوری، صائب محبی، سبحان پسندیده، محمد میری (۶۸-یونس شاکری)، محمد عباسی، محسن سفیدچوقایی (۶۸-فرهاد زاوشی)، امیرحسین بهادر (۸۴-بابک مرادی)، امین پورعلی (۷۶-داریوش شجاعیان)، امین قاسمی‌نژاد(۶۸-مهدی گودرزی) و کریم اسلامی

1998808

ذوب آهنترکیب ذوب آهن:
محسن فروزان، محمد قریشی، فریبرز گرامی، محمد جواد محمدی (۷۸-فردین یوسفی)، کمال کامیابی‌نیا، پویا مختاری، گریگول چابرادزه (1+90-دانیال ایری)، مجید علیاری (۷۷-امید لطیفی)، عرفان معصومی (1+90-ارشیا سرشوق)، شایان مصلح و محمدحسین اسلامی

1998807

توپ گلشرح گل:

بولت ذوب آهنهوادار صفر- ذوب آهن یک (دقیقه 10: سیدمحمد قریشی): ارسال خوب چابرادزه از روی نقطه کرنر، با پرواز بلند محمد قریشی و ضربه سر خوب او به گل اول بازی تبدیل شد.

ویدئو: 326668

بولت ذوب آهنهوادار صفر- ذوب آهن دو (دقیقه ۶۲: مجید علیاری): پاس محمدحسین اسلامی در عمق با توپگیری و شوت مجید علیاری همراه شد و شوت پای چپ این مهاجم منجر به باز شدن دروازه هوادار شد.

ویدئو: 326676

بولت هوادارهوادار یک-ذوب آهن دو (دقیقه ۷۹: داریوش شجاعیان): تعویض مسعود شجاعی در سومین لمس توپش با حرکتی زیبا پشت محوطه، شوت محکمی را راهی دروازه کرد تا اختلاف به حداقل برسد.

ویدئو: 326680

بولت هوادارهوادار دو-ذوب آهن دو (دقیقه ۵+۹۰: بابک مرادی): بابک مرادی، دیگر بازیکن تعویضی هوادار، پشت ضربه پنالتی ایستاد و با پای چپ، خلاف جهت حرکت محسن فروزان ضربه زد و دروازه را باز کرد.

ویدئو: 326684

بولت سپاهاناخطار ها:

ذوب آهنذوب آهن: کارت زردکمال کامیابی‌نیا (۳۲) کارت زردپوریا مختاری (۲+۴۵) کارت زردگریگول چابرادزه(47) کارت زردکمال کامیابی نیا (۷۴) کارت زردامید لطیفی (۸۰)

هوادارهوادار: کارت زردکریم اسلامی (۴۳) کارت زردمحمد میری (67) کارت زردصائب محبی (۲+۹۰)

بولت پرسپولیساخراج:

ذوب آهنذوب آهن: کارت زرد و قرمزکمال کامیابی‌نیا (74) 


کرنومترلحظات حساس:

دقیقه ۱۸: موقعیت فوق العاده برای هوادار که شوت محکم سبحان پسندیده با واکنش خوب فروزان همراه شد و توپ پس از برخورد به تیرک راهی کرنر شد.

دقیقه ۲۸: دومین شوت خطرناک سبحان پسندیده با پای چپ با اختلاف کم از کنار دروازه فروزان بیرون رفت.

دقیقه ۴۵: شوت خطرناک سفیدچقایی با برخورد به اسلامی راهی کرنر شد.

دقیقه ۳+۴۵: حمله سریع و خطرناک هوادار با شوت پای چپ خطرناک عباسی نفسگیر از کنار دروازه فروزان بیرون رفت.

دقیقه ۷۲: شوت محمدی از بالای دروازه حقیقی به بیرون رفت‌.

دقیقه ۸۸: توپ ناباورانه وارد دروازه فروزان نشد. حرکت اسلامی از سمت چپ فقط یک اشاره لازم داشت اما ابتدا فروزان توپ را برگشت داد و در ادامه شاکری و بابک مرادی در یک قدمی دروازه موفق به گلزنی نشدند.

دقیقه ۴+۹۰: سانتر مرتضی منصوری با تکل بی محابا شایان مصلح روی یونس شاکری همراه شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد.


🥇 بهترین بازیکن:محسن فروزان از ذوب آهن واکنش‌های خوبی داشت و بارها مانع گلزنی هوادار شد اما سرانجام در دقایق پایانی دو بار دروازه خود را بازشده دید. از هوادار نیز داریوش شجاعیان و کریم اسلامی نمایش خوبی داشتند.

📌اتفاق ویژه: کوپال ناظمی در این بازی با هیچکس مماشات نکرد و علاوه بر اخراج کمال کامیابی‌نیا، بازیکن ذوب آهن، مسعود شجاعی، محمود شجاعی و علی طهماسبی، اعضای کادرفنی هوادار را اخراج کرد.


بولت فولادحاشیه:

بولت زیر مجموعهبازیکنان هوادار معتقد هستند ذوبی‌ها در نیمه اول اتلاف وقت می‌کنند.

بولت زیر مجموعهاعتراض محمود شجاعی به یک خطا منجر به کارت زرد از سوی کوپال ناظمی شد، اما برادر مسعود شجاعی از این اتفاق به شدت عصبانی شد.

بولت زیر مجموعهبعد از گل دوم ذوبی‌ها، کادرفنی هوادار به این گل اعتراض داشتند و معتقد بودند گل در شرایط آفساید به ثمر رسیده که داور مسعود شجاعی و محمود شجاعی را اخراج کرد.

دیدگاه‌ها