کد خبر : 2007291 | 17 اسفند 1402 ساعت 18:51 | 2.7K بازدید | 2 دیدگاه

شوشتری: هواداران استقلال خوزستان برگ برنده ما هستند

بازیکن باتجربه استقلال خوزستان مدعی شد با حمایت هواداران به دنبال یک نتیجه خوب برابر حریف خواهند بود.

شوشتری: هواداران استقلال خوزستان برگ برنده ما هستند

به گزارش "ورزش سه"، استقلال خوزستان فردا در یک بازی حساس برابر استقلال قرار خواهد گرفت و امید زیادی دارد با کسب نتیجه از این بازی، شرایط خود را در جدول به سمتی پیش ببرد که از خطر سقوط فاصله بگیرند.

حسن شوشتری، بازیکن باتجربه استقلال خوزستان، درباره شرایط تیمش گفت: متاسفانه بازی با تراکتور به سمتی پیش رفت که نتوانستیم به خواسته‌های خودمان برسیم. شرایطی بود که مدیران تیم درباره آن حرف زدند و نمی‌خواهم به آن ورود کنم. وظیفه ماست که اکنون با تمرکز بالاتر به دنبال ادامه بازی‌ها باشیم و به هدف خودمان نزدیک شویم.

وی ادامه داد: بازی سختی خواهد بود. استقلال صدرنشین لیگ است و مسلما کار سختی در این بازی پیش رو خواهیم داشت. اما اتفاق مثبت این است که همه بازیکنان و اعضای تیم با انگیزه و روحیه بالا مهیای این بازی هستند. این بازی می‌تواند کلید بازگشت ما به جدول باشد. عملکرد خوبی در نیم فصل دوم داشتیم و باید این روند را تداوم ببخشیم. اما همان‌طور که گفتم، کار سخت است و نیاز به این دارد چند برابر قبل تلاش کنیم و در کنار هم برای این موفقیت بجنگیم.

شوشتری با اشاره به حضور هواداران در این بازی گفت: مسلما روی حمایت هواداران حساب ویژه‌ای باز کرده‌ایم. آنها در این بازی برگ برنده ما خواهند بود و دلگرمی بزرگی برای تیم ما محسوب می‌شوند که بتوانیم از پس این کار بزرگ بربیاییم. به حمایت آنها در طول 90 دقیقه نیاز داریم و آنها نیز نشان داده‌اند که این تیم برایشان از اهمیت بالایی برخوردار است و حساسیت شرایط کنونی را هم درک می‌کنند. همه به دنبال حفظ استقلال خوزستان در لیگ برتر هستیم. حمایت از آنها، تلاش تا بالاترین حد از سمت ما. مطمئن باشید برای این بازی و در ادامه دیدارهای بعدی بیشترین توان خودمان را خواهیم گذاشت تا تیم به نتیجه دلخواه هواداران برسد.

دیدگاه‌ها