کد خبر : 2007305 | 17 اسفند 1402 ساعت 19:43 | 10.1K بازدید | 11 دیدگاه

قطعی: غیبت دو ستاره چلسی مقابل نیوکسل

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، تاکید کرد که 2 بازیکن این تیم به دلیل مصدومیت به بازی مقابل نیوکسل نمی‌رسند.

قطعی: غیبت دو ستاره چلسی مقابل نیوکسل

به گزارش "ورزش سه"، مائوریسیو پوچتینو اعلام کرد لوی کولویل و بن چیلول بازی روز دوشنبه برابر نیوکسل را به دلیل مصدومیت از دست خواهند داد و همچنین وضعیت کانر گالاگر بعد از بیماری هنوز مشخص نیست.

آبی‌ها برای اولین بار طی یک ماه گذشته در ورزشگاه استمفوردبریج میزبان خواهند بود و به دنبال کسب 3 امتیاز هستند تا شرایط خود در جدول رده بندی را تغییر دهند.

مائوریسیو پوچتینو در نشست خبری قبل از بازی دوشنبه گفت: "تا کنون هیچ بازیکنی از مصدومیت بازنگشته‌ است. وضعیتمان مشابه هفته گذشته است. همه شما لیست بازیکنان مصدوم را می‌دانید و همچنین اکنون لوی کولویل و بن چیلول در آن حضور دارند. گالاگر همچنین به دلیل ابتلا به ویروس، تمرین نکرده است. این تایید تیم پزشکی است. فردا یا شنبه خواهیم دید که گالاگر امکان تمرین کردن خواهد داشت یا خیر."

مشکلات مصدومیت و غایبان؟

مشکل این وضعیت این است که بعد از یک بیماری انرژی گالاگر کاهش یافته و برای بهبودی به زمان نیاز دارید. خواهیم دید که آیا او می‌تواند در دسترس باشد یا خیر. آیا او می‌تواند بازی کند؟ فقط چند دقیقه بازی کند؟ ما باید وضعیت او را در چند روز آینده ارزیابی کنیم.

1998854

مصدومیت چیلول؟

مصدومیت چیلول از ناحیه زانو است و این ملی پوش انگلیسی در روزهای آینده بیشتر مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت. باید منتظر بمانیم تا او به متخصص مراجعه کند.  امیدواریم مشکل بزرگی نباشد اما در این لحظه، پس از 8 یا 9 ماه حضور در باشگاه، ترجیح می‌دهم محتاط باشم و منتظر بمانم. بعد از بازی مقابل برنتفورد متوجه مصدومیت او شدیم. در مورد کول ویل هم همین‌طور بود. این دو بازیکن نتوانستند تمرین کنند. مشکل لوی از ناحیه انگشت پای اوست.

رویارویی با نیوکسل؟

مهمترین چیز این است که روی خودمان کار کنیم. روی عملکردمان و روشی که قرار است کار کنیم، تمرکز کرده‌ام، حالا بدون دو یا سه بازیکن اصلی از بازی گذشته باید بازی کنیم. بنابراین برای مقابله با این آسیب‌ها به راه‌حل‌های متفاوتی نیاز داریم. شاید ببینیم که آیا مارک کوکوریا در شرایط خوبی از راه می‌رسد یا اینکه باید شیوه بازی خود را تغییر دهیم.

شناخت از نیوکسل؟

ما در 3 روز گذشته تمرکز خود را روی این گذاشته‌ایم که بهترین کار را با تمام امکانات برای ثبات و عملکرد به روشی که نیاز داریم، به تیم ارائه دهیم. البته، ما نیوکسل را می‌شناسیم و می‌توانیم این تیم را ارزیابی کنیم اما مهم ترین چیز تعادلی است که ما می‌خواهیم در تیم پیدا کنیم، ثبات داشته باشیم و به روشی که نیاز داریم عمل کنیم.

دیدگاه‌ها